#sekarang

Sekali tengok ada yang terliur  dah... Katanya Patti dari keluaran Akmal Food HQ sangat lah #juicy
.
.
2kali gigit dah Nikmat ya amat, berbaloi baloi dengan harga. 25biji setiap pek bersama roti Gebu gebas. Mana nak dapat kat tempat lain. .
.
Pastikan beli ada logo Akmal Food HQ baru original 😍
.
.
📢📢Nak beli borong atau nak beli makan sendiri boleh terus whatsapp ke no .⤵️
.
.
www.wasap.my/60122631749
.
www.wasap.my/60122631749
.
www.wasap.my/60122631749
.
.
.
#HQ #satekebabakmal #akmalfoodindustryHQ #miniburgerakmalhq #penggemarsate #akmalfoodhq #food  #makan #mesticuba #sangatsedap #instagram #instagood #pictures #viral #viralfood #malaysianfood #jommakan #jommasak #sajiansedap #sedapsangat #order #sekarang #instalike  #instalike #vitdaily #halalfood #noMSG #homefood #KRMajuTrading
Sekali tengok ada yang terliur dah... Katanya Patti dari keluaran Akmal Food HQ sangat lah #juicy
.
.
2kali gigit dah Nikmat ya amat, berbaloi baloi dengan harga. 25biji setiap pek bersama roti Gebu gebas. Mana nak dapat kat tempat lain. .
.
Pastikan beli ada logo Akmal Food HQ baru original 😍
.
.
📢📢Nak beli borong atau nak beli makan sendiri boleh terus whatsapp ke no .⤵️
.
.
www.wasap.my/60122631749
.
www.wasap.my/60122631749
.
www.wasap.my/60122631749
.
.
.
#HQ #satekebabakmal #akmalfoodindustryHQ #miniburgerakmalhq #penggemarsate #akmalfoodhq #food #makan #mesticuba #sangatsedap #instagram #instagood #pictures #viral #viralfood #malaysianfood #jommakan #jommasak #sajiansedap #sedapsangat #order #sekarang #instalike #instalike #vitdaily #halalfood #noMSG #homefood #KRMajuTrading
Alhamdulillah
MTQ KE XXVIII KOTA MATARAM

#Dulu sajngan
#Sekarang berdampingan
#Fadly Alkindy
#Kafilah Sekarbela
Alhamdulillah
MTQ KE XXVIII KOTA MATARAM

#Dulu sajngan
#Sekarang berdampingan
#Fadly Alkindy
#Kafilah Sekarbela
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍 
Selamat ya kak sudah beli Handphone Cash, Sudah bawa pulang Oppo nya🤩 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera : 
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍
Selamat ya kak sudah beli Handphone Cash, Sudah bawa pulang Oppo nya🤩 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera :
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍 
Selamat ya kak sudah beli Handphone Cash, Sudah bawa pulang Oppo nya🤩 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera : 
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍
Selamat ya kak sudah beli Handphone Cash, Sudah bawa pulang Oppo nya🤩 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera :
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
#ngga ada waktu facial disalon?
Sementara kulit makin kusam,flek hitam,jerawat,dan komedo semakin menumpuk 😱😱 #sekarang cuma modal murah sepaket kamu udh bisa berkali-kali facial di rumah.
Treatmeant sabun blackcarbon'z hasilnya jauh lebih sehat untuk kulit dan wajah 😍😍 So pesan sekarang juga dan rasakan manfaat dr sabun blackcarbon'z ini 😉

Order/tanya2 dulu boleh👍
Wa:081381040131
#ngga ada waktu facial disalon?
Sementara kulit makin kusam,flek hitam,jerawat,dan komedo semakin menumpuk 😱😱 #sekarang cuma modal murah sepaket kamu udh bisa berkali-kali facial di rumah.
Treatmeant sabun blackcarbon'z hasilnya jauh lebih sehat untuk kulit dan wajah 😍😍 So pesan sekarang juga dan rasakan manfaat dr sabun blackcarbon'z ini 😉

Order/tanya2 dulu boleh👍
Wa:081381040131
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍 
Selamat ya kak sudah bisa pulang Oppo nya🤩 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera : 
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍
Selamat ya kak sudah bisa pulang Oppo nya🤩 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera :
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍 
Selamat ya kak sudah bisa pulang Oppo nya🤩 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera : 
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍
Selamat ya kak sudah bisa pulang Oppo nya🤩 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera :
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍 
Selamat ya kak sudah bisa pulang Samsung A9 nya🤩 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera : 
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍
Selamat ya kak sudah bisa pulang Samsung A9 nya🤩 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera :
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍 
Selamat ya kak sudah bisa bawa Handphone Poco phone F1 nya🤩 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera : 
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍
Selamat ya kak sudah bisa bawa Handphone Poco phone F1 nya🤩 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera :
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍 
Selamat ya kak sudah bisa pulang Oppo nya🤩 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera : 
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍
Selamat ya kak sudah bisa pulang Oppo nya🤩 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera :
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
Ada Prediksi dari para suhu keilmuan bencana #bmkg akan ada tsunami arah dari laut selatan dan gempa surabaya beberapa hari yang lalu..
Kenapa harus takut jika harus terjadi..
Kita manusia gak punya kuasa dan hak..
Dan jika prediksi itu terjadi (tsunami, gempa dll seperti di palu) dan menghancurkan wilayah Jawa timur sampai ke sidoarjo sampai ke wilayah tempat aku mengais rejeki #wilayah ke ayaman dunia.. aku ikhlas..
Karna cuma titipan Allah dan kedua orang tua..
Dan kedepan jika memang tsunami, gempa dll ini terjadi adalah tanda akan adanya lampu hijau dari langit perang dunia ke 3 / armagedon / almalhamah kubro aku siap menjadi pasukan beliau Almahdi dan Isa bin maryam.. (#seperti drama perang/gak masuk akal/harus ke psikiater sekarang??) tapi Bukankah Tuhan kadang memberikan petunjuk kekita juga kadang gak masuk akal?? Awan2 bisa dilukis, gunung bertopi awan dll?? #sekarang logika apa mampu melawan iman ke Tuhan?? Seperti lelucon bagiku saat ini peristiwa2 dibumi kita..
Tapi jika terjadi aku siap kedepan untuk takdir apapun dari Tuhan kediri ini..
#Termasuk rusuk yang masih aku cari apakah mau menerima diriku apa adanya dan bukan ada apanya..
#karna cuma titipan..
#cumamampir
#kita sama
#cuma beda karakter, takdir dan hari mati nya dan surga atau neraka nya
#jangantakut
Ada Prediksi dari para suhu keilmuan bencana #bmkg akan ada tsunami arah dari laut selatan dan gempa surabaya beberapa hari yang lalu..
Kenapa harus takut jika harus terjadi..
Kita manusia gak punya kuasa dan hak..
Dan jika prediksi itu terjadi (tsunami, gempa dll seperti di palu) dan menghancurkan wilayah Jawa timur sampai ke sidoarjo sampai ke wilayah tempat aku mengais rejeki #wilayah ke ayaman dunia.. aku ikhlas..
Karna cuma titipan Allah dan kedua orang tua..
Dan kedepan jika memang tsunami, gempa dll ini terjadi adalah tanda akan adanya lampu hijau dari langit perang dunia ke 3 / armagedon / almalhamah kubro aku siap menjadi pasukan beliau Almahdi dan Isa bin maryam.. (#seperti drama perang/gak masuk akal/harus ke psikiater sekarang??) tapi Bukankah Tuhan kadang memberikan petunjuk kekita juga kadang gak masuk akal?? Awan2 bisa dilukis, gunung bertopi awan dll?? #sekarang logika apa mampu melawan iman ke Tuhan?? Seperti lelucon bagiku saat ini peristiwa2 dibumi kita..
Tapi jika terjadi aku siap kedepan untuk takdir apapun dari Tuhan kediri ini..
#Termasuk rusuk yang masih aku cari apakah mau menerima diriku apa adanya dan bukan ada apanya..
#karna cuma titipan..
#cumamampir
#kita sama
#cuma beda karakter, takdir dan hari mati nya dan surga atau neraka nya
#jangantakut
Bahagia di HATI ❤
.
Bahagiakan hati❤️...
Nak bahagia jangan tunggu tahun depan... .
Nak bahagia Jangan tunggu minggu depan... .
Nak bahagia #sekarang..
Tak perlu tunggu esok.. .
.
Bahagia itu sebenarnya dalam #hati kita. .
Bahagia itu bila kita mengenal #allah ... .
Bahagia itu bila kita mengenal #rasulullahﷺ
Pasti allah beri bahagia dalam #hati❤️ kita.. .
.
#motivasi #motivasihidup #motivadiri #motovasisemua #nasihatustaz #jagahati
Bahagia di HATI ❤
.
Bahagiakan hati❤️...
Nak bahagia jangan tunggu tahun depan... .
Nak bahagia Jangan tunggu minggu depan... .
Nak bahagia #sekarang..
Tak perlu tunggu esok.. .
.
Bahagia itu sebenarnya dalam #hati kita. .
Bahagia itu bila kita mengenal #allah ... .
Bahagia itu bila kita mengenal #rasulullahﷺ
Pasti allah beri bahagia dalam #hati❤️ kita.. .
.
#motivasi #motivasihidup #motivadiri #motovasisemua #nasihatustaz #jagahati
[SAYA MEMANG TAK MINAT LANGSUNG #MATEMATIK, MACAM #TAKDA #HARAPAN LANGSUNG NAK PASS! - MUSTAFA AMIN] .

Pernah tak tuan/puan mengahadapi situasi macam nie? Situasi di mana anak dah putus harapan dengan subjek #MATEMATIK. Yelahh, dari tingkatan 1 sehinggalah tingkatan 4 asyik #GAGAL saja subjek matematik, siapa yang tak give up. Kalau #LULUS pun markah macam sangkut dekat situ saja, Tak da peningkatan. Betul?! .

Ini antara salah satu sebab Cikgu FA nak buat #KlinikMatematik2019 nie, sebabnya kami dah ada keputusan yang mana dapat ubah keputusan anak murid dari yang teak pernah lulus, markah sangkut dekat 40 lebih sahaja, kami bantu dengan cara kami. Alhamdulillah, dia mendapat A untuk subjek Matematik pada SPM 2018. . ''alaa.. tapi kenapa susah2 tuisyen di luar, tuisyen di sekolah kan ada?!' .

Yang betul, tuisyen di sekolah pun ada. Selama ini pun dari tingkatan 1 sampai sekarang pun dia masih belajar di sekolah yang sama. Apa keputusan dia? Masih samakan? .

Bagi peluang pada kami di #FaTuitionCentre untuk bantu anak anda dengan teknik dan cara mudah kami yang telah terbukti telah meningkatkan keputusan bekas pelajar-pelajar kami. .

Anak tuan/puan bukan tak pandai. Tapi dia perlukan lebih perhatian untuk faham. Kalau dalam kelas yang ramai selalunya pelajar macam nie akan ketinggalan kerana ada rakan sekelas yang lebih cepat pick up. Lagilah kalau dia malu bertanya, memang dia akan terus dan terus ketinggalan. . "80% orang berjaya adalah bermula dengan #PERSEDIAAN" - DAO .

Bertindak sekarang kalau betul2 rasa anak anda perlukan bantuan kami untuk tingkatankan markah dan gred untuk subjek Matematik dia untuk PT3/ SPM! .

Kepada yang betul2 berminat nak daftar anak di Klinik Matematik 2019, ada offer KAW-KAW nak bagi. Tapi ni KHAS utk anda yg betul2 perlukan sahaja. Tempat untuk ambilan April 2019 sangat #TERHAD! Hanya untuk 20 orang pertama sahaja! .

Tekan link di bawah dan saya akan bagi detail penuh di wassap! #SEKARANG! . -------> https://bit.ly/2YnQeeq
-------> https://bit.ly/2YnQeeq
-------> https://bit.ly/2YnQeeq .

Atau boleh wassap/call di nombor +60134840540
[SAYA MEMANG TAK MINAT LANGSUNG #MATEMATIK, MACAM #TAKDA #HARAPAN LANGSUNG NAK PASS! - MUSTAFA AMIN] .

Pernah tak tuan/puan mengahadapi situasi macam nie? Situasi di mana anak dah putus harapan dengan subjek #MATEMATIK. Yelahh, dari tingkatan 1 sehinggalah tingkatan 4 asyik #GAGAL saja subjek matematik, siapa yang tak give up. Kalau #LULUS pun markah macam sangkut dekat situ saja, Tak da peningkatan. Betul?! .

Ini antara salah satu sebab Cikgu FA nak buat #KlinikMatematik2019 nie, sebabnya kami dah ada keputusan yang mana dapat ubah keputusan anak murid dari yang teak pernah lulus, markah sangkut dekat 40 lebih sahaja, kami bantu dengan cara kami. Alhamdulillah, dia mendapat A untuk subjek Matematik pada SPM 2018. . ''alaa.. tapi kenapa susah2 tuisyen di luar, tuisyen di sekolah kan ada?!' .

Yang betul, tuisyen di sekolah pun ada. Selama ini pun dari tingkatan 1 sampai sekarang pun dia masih belajar di sekolah yang sama. Apa keputusan dia? Masih samakan? .

Bagi peluang pada kami di #FaTuitionCentre untuk bantu anak anda dengan teknik dan cara mudah kami yang telah terbukti telah meningkatkan keputusan bekas pelajar-pelajar kami. .

Anak tuan/puan bukan tak pandai. Tapi dia perlukan lebih perhatian untuk faham. Kalau dalam kelas yang ramai selalunya pelajar macam nie akan ketinggalan kerana ada rakan sekelas yang lebih cepat pick up. Lagilah kalau dia malu bertanya, memang dia akan terus dan terus ketinggalan. . "80% orang berjaya adalah bermula dengan #PERSEDIAAN" - DAO .

Bertindak sekarang kalau betul2 rasa anak anda perlukan bantuan kami untuk tingkatankan markah dan gred untuk subjek Matematik dia untuk PT3/ SPM! .

Kepada yang betul2 berminat nak daftar anak di Klinik Matematik 2019, ada offer KAW-KAW nak bagi. Tapi ni KHAS utk anda yg betul2 perlukan sahaja. Tempat untuk ambilan April 2019 sangat #TERHAD! Hanya untuk 20 orang pertama sahaja! .

Tekan link di bawah dan saya akan bagi detail penuh di wassap! #SEKARANG! . -------> https://bit.ly/2YnQeeq
-------> https://bit.ly/2YnQeeq
-------> https://bit.ly/2YnQeeq .

Atau boleh wassap/call di nombor +60134840540
Wajarsihh kalah
Yang satunya main di UCL ehh yang satunya lagi kena ban, udah kayak Lancelot aja di ban 😜
.
Milanisti apa kabarnya??masih setia kan??😝
.
.
#skorbola #skorupdate #skor #score #bayern #milan #acmilan #penguasa #jerman #internationalchampionscup #pemain #ucl #europaleague #jaya #7ucl #5ucl #piatek #goretzka #pemanasan #preseason #beli #pemain #lagi #aja #klubtua #sekarang #ngangkrak #dunia #bola #duniabola #ki_wan
Wajarsihh kalah
Yang satunya main di UCL ehh yang satunya lagi kena ban, udah kayak Lancelot aja di ban 😜
.
Milanisti apa kabarnya??masih setia kan??😝
.
.
#skorbola #skorupdate #skor #score #bayern #milan #acmilan #penguasa #jerman #internationalchampionscup #pemain #ucl #europaleague #jaya #7ucl #5ucl #piatek #goretzka #pemanasan #preseason #beli #pemain #lagi #aja #klubtua #sekarang #ngangkrak #dunia #bola #duniabola #ki_wan
Geser kekiri teman2 😊 #jualonline  #silahkanolder  #sekarang
Geser kekiri teman2 😊 #jualonline #silahkanolder #sekarang
Lace serendah Rm29 semeter je ni tau! Rugi tau tak grab, boleh buat bridesmaids ke ape mesti cantik tauuu💕. Jom ke Jakel Gong Badak Kuala Terengganu💐
.
#jakel #jakelterengganu #pengantin #pakejpengantin #murah #tips #kahwin #jom #ke #jakel #sekarang #bride #bridesmaids #lace #frenchlace #embroidery #borderlace #borderlacemurah #pesta #pestapengantin #2019 #terengganu #terengganukite #tranung #demitranung #ganu #senyum #senyumsokmo
Lace serendah Rm29 semeter je ni tau! Rugi tau tak grab, boleh buat bridesmaids ke ape mesti cantik tauuu💕. Jom ke Jakel Gong Badak Kuala Terengganu💐
.
#jakel #jakelterengganu #pengantin #pakejpengantin #murah #tips #kahwin #jom #ke #jakel #sekarang #bride #bridesmaids #lace #frenchlace #embroidery #borderlace #borderlacemurah #pesta #pestapengantin #2019 #terengganu #terengganukite #tranung #demitranung #ganu #senyum #senyumsokmo
#Dulu dan #Sekarang ...ada 1 hal yg tidak boleh berubah...untuk selalu berusaha baik kesemua orang tanpa timbal balik...Alhamdulillah 🙏😇
#Dulu dan #Sekarang ...ada 1 hal yg tidak boleh berubah...untuk selalu berusaha baik kesemua orang tanpa timbal balik...Alhamdulillah 🙏😇
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍 
Yukk Yang Mw Upgrade Handphone Baru nya🤩 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera : 
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍
Yukk Yang Mw Upgrade Handphone Baru nya🤩 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera :
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍 
Selamat ya kak sudah bawa pulang Samsung A9 nya🤩😍😍😍😍 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera : 
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍
Selamat ya kak sudah bawa pulang Samsung A9 nya🤩😍😍😍😍 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera :
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍 
Selamat ya kak sudah bawa pulang Mito nya🤩 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera : 
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
Zona Gadget Jakarta Trusted Seller💜 Foto Asli👍
Selamat ya kak sudah bawa pulang Mito nya🤩 untuk kalian yg mau memiliki handphone terbaru bisa kredit tanpa DP juga looh🥰🥰 Jooss Gandoosss
Paling mantap bawa pulang hp Tanpa Biaya Apapun, cicilan Pertama di bulan Berikutnya💣👍 Go Go Go segeraaa!!🤩🤩 Cicilan iPhone, Samsung, Oppo, Vivo, Xiaomi, Realme, Nokia, dan banyak lagi🎊 mulai dari 200rban aja💣🤩 Mau tanya? Hubungi kami segera :
Fajar : 0812-9454-4568
Regita : 0812-1148-9896
Aldy : 0818-0812-6277
#cicilanhpmurah #vivo #oppo #samsung #realme #xiaomi #iphone6 #trust #zonanyaman #super #promo #handphonemurah #segeramenikah #lets #letsgo #segera #cepat #sekarang #terbaru #murahbanget #vivoindonesia #vivoy93
#KENAPA #DULU #LAIN, #SEKARANG LAIN
Memang lah lain. Tak kan nak biarkan kulit muka #gelap macam awan yang mendung kan. Orang nak tengok pun tak lalu.
.
.
Walaupun dah kawin, penampilan kena jaga. Kalau tak jaga, memang berkampung lah masalah kat muka ni. Tang jerawat, tang jeragat, macam macam lah, kalau dibiarkan memang kesudahannya makan diri laaa.
.
.
Asal keluar rumah jer, muka nampak #kusam . Terpikir gak, produk apa lah yang boleh buat kulit muka ni nampak cerah berseri dari dalam. .
.
#Alhamdulillah , dipertemukan dengan Krim #Kecantikan yang diformulasikan dari #Bio #Teknologi #Nano mampu untuk #Mencerahkan , #Menegangkan , #Menganjalkan dan #awet #muda kan wajah.
.
.
Hasil boleh lihat selepas 2 minggu. Tapi setiap orang berbeza beza. Jangan sekali calit dah give up ye sayang. Sebaiknya #konsisten dan minum air putih secukupnya. Pasti hasil dia #GEMPAK habisss.
.
.
Syokk nya, bila kulit dah cantik dan #cerah sekata, nak keluar pun makeup ala kadar je. Bila #selfie pun muka ada sinyummm dengan #Manis semanis Honey. Haaaa gitewwww.
Jom cantik dengan WDTA. Share kan manfaat WDTA bersama orang #tersayang ye

#WDTA_Lover
#dealeradleesyabeauty
#wdta
#KENAPA #DULU #LAIN, #SEKARANG LAIN
Memang lah lain. Tak kan nak biarkan kulit muka #gelap macam awan yang mendung kan. Orang nak tengok pun tak lalu.
.
.
Walaupun dah kawin, penampilan kena jaga. Kalau tak jaga, memang berkampung lah masalah kat muka ni. Tang jerawat, tang jeragat, macam macam lah, kalau dibiarkan memang kesudahannya makan diri laaa.
.
.
Asal keluar rumah jer, muka nampak #kusam . Terpikir gak, produk apa lah yang boleh buat kulit muka ni nampak cerah berseri dari dalam. .
.
#Alhamdulillah , dipertemukan dengan Krim #Kecantikan yang diformulasikan dari #Bio #Teknologi #Nano mampu untuk #Mencerahkan , #Menegangkan , #Menganjalkan dan #awet #muda kan wajah.
.
.
Hasil boleh lihat selepas 2 minggu. Tapi setiap orang berbeza beza. Jangan sekali calit dah give up ye sayang. Sebaiknya #konsisten dan minum air putih secukupnya. Pasti hasil dia #GEMPAK habisss.
.
.
Syokk nya, bila kulit dah cantik dan #cerah sekata, nak keluar pun makeup ala kadar je. Bila #selfie pun muka ada sinyummm dengan #Manis semanis Honey. Haaaa gitewwww.
Jom cantik dengan WDTA. Share kan manfaat WDTA bersama orang #tersayang ye

#WDTA_Lover
#dealeradleesyabeauty
#wdta
MEDICAL KAD PAKEJ JIMAT KINI KEMBALI !

Alhamdulillah ! Kad Perubatan MAMPU MILIK yg dinanti-nantikan oleh rakyat Kuantan KINI #DILANCARKAN! InsyaAllah plan ni sesuai sgt kpd anda yg cari plan bajet paling MINIMA. Bukan setakat plan individu je, kami juga ada ada pakej JIMAT utk keluarga :

1- Pasangan ( Suami + Isteri )
2- Ibu + max 4 org anak 
3- Ayah + max 4 org anak 
4- Suami + Isteri + max 4 org anak
5- Suami + Isteri + 2 org anak
6- Suami + Isteri + 1 org anak
.
Setiap org akan dpt Kad Perubatan dgn manfaat berikut :

1. Had Limit Tahunan Rm150,000 (Setiap Seorang) TIDAK SHARE LIMIT. Masing2 akan dpt medical kad berasingan

2. Had Limit Seumur Hidup Unlimited

3. Hibah kematian suami&isteri RM50,000

4. Hibah kematian sbb kemalangan suami & isteri RM100,000

5. Pampasan penyakit kronik RM50,000

6. Rawatan Pesakit Luar Kanser dan Dialisis Extra Rm300,000

7. Manfaat Penjaga Sepert Makan Minum Boleh Claim (Orang yg Dilindungi Max Umur 60 Tahun) Seperti Yg Dicaj

8. Limit Harian Doktor Melawat Tiada Had Limit

9. Rawatan Follow Up Selepas Discaj 150 Hari

10. Rawatan Pembedahan Harian Seperti Yg Dicaj

11. Penjagaan Jururawatan Di Rumah 180 Hari Sepanjang Hayat (maksima Rm3000 satu sesi)

12. Rawatan Pesakit Luar Bagi Kemalangan Seperti Yg Dicaj (termasuk melibatkan kemalangan) dan Rawatan Follow Up (max sehingga 30 hari)

13. Rawatan Kecemasan dan Penghantaran Pulang Luar Negara USD 1 Juta

AIA cover kos rawatan 100% dan deductable RM300 sahaja!!
.
Berminat nak tahu harga PAKEJ JIMAT ??
.
Sila KLIK button " SEND MESSAGE " dibawah #SEKARANG !

Faizal 0192072297  www.wasap.my/60192072297

#PYEmpire
#AIAPublicTakaful
#1keluarga1polisi6medikalkad
#TakafulUntukSemua
#SediakanPayungSebelumHujan
MEDICAL KAD PAKEJ JIMAT KINI KEMBALI !

Alhamdulillah ! Kad Perubatan MAMPU MILIK yg dinanti-nantikan oleh rakyat Kuantan KINI #DILANCARKAN! InsyaAllah plan ni sesuai sgt kpd anda yg cari plan bajet paling MINIMA. Bukan setakat plan individu je, kami juga ada ada pakej JIMAT utk keluarga :

1- Pasangan ( Suami + Isteri )
2- Ibu + max 4 org anak
3- Ayah + max 4 org anak
4- Suami + Isteri + max 4 org anak
5- Suami + Isteri + 2 org anak
6- Suami + Isteri + 1 org anak
.
Setiap org akan dpt Kad Perubatan dgn manfaat berikut :

1. Had Limit Tahunan Rm150,000 (Setiap Seorang) TIDAK SHARE LIMIT. Masing2 akan dpt medical kad berasingan

2. Had Limit Seumur Hidup Unlimited

3. Hibah kematian suami&isteri RM50,000

4. Hibah kematian sbb kemalangan suami & isteri RM100,000

5. Pampasan penyakit kronik RM50,000

6. Rawatan Pesakit Luar Kanser dan Dialisis Extra Rm300,000

7. Manfaat Penjaga Sepert Makan Minum Boleh Claim (Orang yg Dilindungi Max Umur 60 Tahun) Seperti Yg Dicaj

8. Limit Harian Doktor Melawat Tiada Had Limit

9. Rawatan Follow Up Selepas Discaj 150 Hari

10. Rawatan Pembedahan Harian Seperti Yg Dicaj

11. Penjagaan Jururawatan Di Rumah 180 Hari Sepanjang Hayat (maksima Rm3000 satu sesi)

12. Rawatan Pesakit Luar Bagi Kemalangan Seperti Yg Dicaj (termasuk melibatkan kemalangan) dan Rawatan Follow Up (max sehingga 30 hari)

13. Rawatan Kecemasan dan Penghantaran Pulang Luar Negara USD 1 Juta

AIA cover kos rawatan 100% dan deductable RM300 sahaja!!
.
Berminat nak tahu harga PAKEJ JIMAT ??
.
Sila KLIK button " SEND MESSAGE " dibawah #SEKARANG !

Faizal 0192072297 www.wasap.my/60192072297

#PYEmpire
#AIAPublicTakaful
#1keluarga1polisi6medikalkad
#TakafulUntukSemua
#SediakanPayungSebelumHujan
#Sekarang dah makin senang. Nak langgan data semua dah sediakan.

#Terima kasih Tone wow ..
#Sekarang dah makin senang. Nak langgan data semua dah sediakan.

#Terima kasih Tone wow ..
#Sekarang dah makin senang. Nak langgan data semua dah sediakan.

#Terima kasih Tone wow ..
#Sekarang dah makin senang. Nak langgan data semua dah sediakan.

#Terima kasih Tone wow ..
Partner i nih skinnya memang jenis putih lepuk cam cina tu tauuu..kalau jerawat ke parut ke memang akan mudah nampak..tutup lah dengan pondesen berlapis pon..takkan boleh cover derrrrr.. #DULU VS #SEKARANG
KAU GHASEEEE❓❓❓JELESSS TAK❓❓❓ Hasil konsisten dengan skincare natural..tips die..jangan culas...jangan curang..Natural skincare takkan menjanjikan anda cantik dalam sekelip mata..tapi ada harga yang lebih penting perlu dibayar..iaitu #SEBUAHKESABARAN

Tak perlu lagi nak make up tebal..skin pon dah tak kusam..jerawat yg bertimpa tu pon dah lama tak bersua..parut hitam yang dulunya buatkan dirinya rendah diri..dah lama dibawa angin lalu..sepoi2 jeee dia pergi tanpa meninggalkan kesan perit pedih dan sakit..betapa semulajadinya #Queenofmagic bertindak dan merawat skin

Jenjalan tu jangan lupa apply #Daycream..baru lah skin tak berbelak...kan Mak Halia FarraFazreen AishahArmel Shahlan
Partner i nih skinnya memang jenis putih lepuk cam cina tu tauuu..kalau jerawat ke parut ke memang akan mudah nampak..tutup lah dengan pondesen berlapis pon..takkan boleh cover derrrrr.. #DULU VS #SEKARANG
KAU GHASEEEE❓❓❓JELESSS TAK❓❓❓ Hasil konsisten dengan skincare natural..tips die..jangan culas...jangan curang..Natural skincare takkan menjanjikan anda cantik dalam sekelip mata..tapi ada harga yang lebih penting perlu dibayar..iaitu #SEBUAHKESABARAN

Tak perlu lagi nak make up tebal..skin pon dah tak kusam..jerawat yg bertimpa tu pon dah lama tak bersua..parut hitam yang dulunya buatkan dirinya rendah diri..dah lama dibawa angin lalu..sepoi2 jeee dia pergi tanpa meninggalkan kesan perit pedih dan sakit..betapa semulajadinya #Queenofmagic bertindak dan merawat skin

Jenjalan tu jangan lupa apply #Daycream..baru lah skin tak berbelak...kan Mak Halia FarraFazreen AishahArmel Shahlan
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Sedikit saja,sedikit ingin berbagi pengalaman.

Dulu.. saya itu paling ga bisa pakai jilbab #dulu itu,saya suka risih... Ga pede dll. Tp, Saya Sukak beli.. meskipun gak saya pakai. Dan anggapan saya tentang wanita berjilbab itu kalau dulu... (Sebelum saya berhijab ya) (pake kerudung apa gak.. ga ada bedanya,toh kelakuan nya buruk ) itu dulu. Tp sekarang udah beda persepsinya.. (bahwa) seburuk apapun kelakuan #kita
Berjilbab itu #wajib bagi yang #muslim
Setidak nya kita tidak menumpuk dosa🙏🙏 Daann.. pada akhirnya saya di berikan kesempatan,di kasih jalan Sama Allah. Pada waktu itu saya bekerja di salah satu travel umroh di #blitar yang mengharuskan saya pakai #hijab (disitulah akhirnya, yang tadi nya gak mau pake,akhirnya harus pake) Allah itu maha tau ...ya Apa yang terbaik untuk hamba Nya. Dan Saya bersyukur sekali ... bisa berbenah,
Dulu buta sama sekali tentang Agama, ga punya ilmu apa** tp sekarang Alhamdulillah sedikit mengerti🙂🙂 masih sedikit sekali yang saya pelajari,tau ini yang benar dan yang salah di Agama kita. Ini yang boleh dan ga boleh. Berarti sekali... Ini buat saya, dan ingin terus belajar lagi,berbenah lagi. #semangat
Semoga selalu #istiqomah  di jalan Allah dan #sekarang udah nyaman banget pakai #hijab nya. Subhanallah 🤲🤲🙏🙏 Cepet nyusul yaaa #wanitamuslimah  lain nya 😊💛💛
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Sedikit saja,sedikit ingin berbagi pengalaman.

Dulu.. saya itu paling ga bisa pakai jilbab #dulu itu,saya suka risih... Ga pede dll. Tp, Saya Sukak beli.. meskipun gak saya pakai. Dan anggapan saya tentang wanita berjilbab itu kalau dulu... (Sebelum saya berhijab ya) (pake kerudung apa gak.. ga ada bedanya,toh kelakuan nya buruk ) itu dulu. Tp sekarang udah beda persepsinya.. (bahwa) seburuk apapun kelakuan #kita
Berjilbab itu #wajib bagi yang #muslim
Setidak nya kita tidak menumpuk dosa🙏🙏 Daann.. pada akhirnya saya di berikan kesempatan,di kasih jalan Sama Allah. Pada waktu itu saya bekerja di salah satu travel umroh di #blitar yang mengharuskan saya pakai #hijab (disitulah akhirnya, yang tadi nya gak mau pake,akhirnya harus pake) Allah itu maha tau ...ya Apa yang terbaik untuk hamba Nya. Dan Saya bersyukur sekali ... bisa berbenah,
Dulu buta sama sekali tentang Agama, ga punya ilmu apa** tp sekarang Alhamdulillah sedikit mengerti🙂🙂 masih sedikit sekali yang saya pelajari,tau ini yang benar dan yang salah di Agama kita. Ini yang boleh dan ga boleh. Berarti sekali... Ini buat saya, dan ingin terus belajar lagi,berbenah lagi. #semangat
Semoga selalu #istiqomah di jalan Allah dan #sekarang udah nyaman banget pakai #hijab nya. Subhanallah 🤲🤲🙏🙏 Cepet nyusul yaaa #wanitamuslimah lain nya 😊💛💛
#Assalamualaikum #morning
#bismillahirrohmanirrohim 
#sarap #sarapanpagi #breakfast 
#instafood #instafoods#food
#Menu #sekarang#nasilemak
#ayamgoreng#sambalsotong#drink
#instadrink#Tehtarik#photo#bokeh
#photooftoday#photooftheday
Dua benda yang paling bestt tentang #aiskrimsyantik nii😍

1.  Dengan setiap belian mana2 kod warna, korang akan dapat #free mini coin bag yang comel

2. #DianzSemiLipmatte ni tak full MATTE. Boleh apply sebagai eyeshadow dan blusher jugak. #jimat 3 in 1 gituu

DAN DAN DAN ! Warna yg keluar ni limited sangat. Habis ni takde dah restok lepas ni.

So ape tunggu lagi?? Jomm grab #sekarang 😉

#TEDIteampowerAA
#AgentDianzKl
Berminat blh whatssap01123336924
Dua benda yang paling bestt tentang #aiskrimsyantik nii😍

1. Dengan setiap belian mana2 kod warna, korang akan dapat #free mini coin bag yang comel

2. #DianzSemiLipmatte ni tak full MATTE. Boleh apply sebagai eyeshadow dan blusher jugak. #jimat 3 in 1 gituu

DAN DAN DAN ! Warna yg keluar ni limited sangat. Habis ni takde dah restok lepas ni.

So ape tunggu lagi?? Jomm grab #sekarang 😉

#TEDIteampowerAA
#AgentDianzKl
Berminat blh whatssap01123336924
#Sekarang dah makin senang. Nak langgan data semua dah sediakan.

#Terima kasih Tone wow ..
#Sekarang dah makin senang. Nak langgan data semua dah sediakan.

#Terima kasih Tone wow ..
Aelaa🤣😙
#anggaaldiyunanda #anggayunandareal16 #anggayunanda #jkt48zara #jkt48 #duagarisbiru #filmduagarisbiru #dibioskop #sekarang #loveyou #miss #you #aayversofc #aayverscirebon #aayvers #lfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfllfl #lfl💛
Berhubung Tadi Terburu-Buru
Foto Sekali Jepret Hasilnya Blur
Jadi Foto Hasil Timbang Hari Ini
Setahun Lebih Tak Jumpa Arip Van Houten
Hasil timbangan mengejutkan sekali
#Semangat #Mengempeskan #Perut
#Sekarang #Obesitas #Tingkat #Dua
#Dahulu #Kelebihan #Berat #Badan #Model #Tiga
#Semoga #Arip #Lebih #Fokus #Niat #Bertekad #Bentuk #Tubuh
#Wellness #Evaluation #Check #Up #Free #Consultation #Index #Composition #Body
Berhubung Tadi Terburu-Buru
Foto Sekali Jepret Hasilnya Blur
Jadi Foto Hasil Timbang Hari Ini
Setahun Lebih Tak Jumpa Arip Van Houten
Hasil timbangan mengejutkan sekali
#Semangat #Mengempeskan #Perut
#Sekarang #Obesitas #Tingkat #Dua
#Dahulu #Kelebihan #Berat #Badan #Model #Tiga
#Semoga #Arip #Lebih #Fokus #Niat #Bertekad #Bentuk #Tubuh
#Wellness #Evaluation #Check #Up #Free #Consultation #Index #Composition #Body
Hidup itu cuman 3 hari
#kemarin #sekarang #besok 😌
Hidup itu cuman 3 hari
#kemarin #sekarang #besok 😌
Bismillah...
Yaa Allah Yaa Qawwiy
Jika hari ini ada di antara kami yang hatinya sedang susah dan bersedih, dalam menerima dan menghadapi ujian-Mu ,,, Mohon Kuatkanlah ia untuk mampu bertahan dan bersabar ,,, Dan hiburlah ia dengan penuh kurnia-Mu ,,,
Karena janji-Mu yang tak pernah Kau Ingkari Setelah kesusahan ada kesenangan dan kemudahan. *KUN FAYAKUUN*

#Mall #Giant #SentulCity #Sekarang #Tinggal #Kenangan #Terakhir #Kunjungan #Waktu #Pesta #Discount #Tempatnya #Sampai #Bisa #Dipakai #Main #Balapan #Troly #Cucu #Kid #Cute #Untuk #Sahabat #Ig #Bandung #Jakarta #Jawabarat --------------------------
Bismillah...
Yaa Allah Yaa Qawwiy
Jika hari ini ada di antara kami yang hatinya sedang susah dan bersedih, dalam menerima dan menghadapi ujian-Mu ,,, Mohon Kuatkanlah ia untuk mampu bertahan dan bersabar ,,, Dan hiburlah ia dengan penuh kurnia-Mu ,,,
Karena janji-Mu yang tak pernah Kau Ingkari Setelah kesusahan ada kesenangan dan kemudahan. *KUN FAYAKUUN*

#Mall #Giant #SentulCity #Sekarang #Tinggal #Kenangan #Terakhir #Kunjungan #Waktu #Pesta #Discount #Tempatnya #Sampai #Bisa #Dipakai #Main #Balapan #Troly #Cucu #Kid #Cute #Untuk #Sahabat #Ig #Bandung #Jakarta #Jawabarat --------------------------
Kata orang...#sekarang dan akan datang# 😁
Kata orang...#sekarang dan akan datang# 😁
TESTIMONI lagi kami terima... ituuu diaaaa..SEDAP, PUAS HATI, PERFECT dannn ANAK ANAK SULA... 🥰🥰
.
.
.
. . 📢📢Untuk order dan ketahui agent terdekat dengan anda, boleh terus whatsapp ke no .⤵️
.
.
www.wasap.my/601111723424
.
www.wasap.my/601111723424
.
www.wasap.my/601111723424
.
.
www.akmalfood.com .
.
.
#HQ #satekebabhq #akmalfoodindustryHQ #miniburgerakmalhq #penggemarsate #akmalfoodhq #food #delicious #makan #mesticuba #sangatsedap #instagram #instagood #pictures #viral #viralfood #malaysianfood #jommakan #jommasak #sajiansedap #sedapsangat #order #sekarang #instalike  #instalike #vitdaily #halalfood #noMSG #homefood
TESTIMONI lagi kami terima... ituuu diaaaa..SEDAP, PUAS HATI, PERFECT dannn ANAK ANAK SULA... 🥰🥰
.
.
.
. . 📢📢Untuk order dan ketahui agent terdekat dengan anda, boleh terus whatsapp ke no .⤵️
.
.
www.wasap.my/601111723424
.
www.wasap.my/601111723424
.
www.wasap.my/601111723424
.
.
www.akmalfood.com .
.
.
#HQ #satekebabhq #akmalfoodindustryHQ #miniburgerakmalhq #penggemarsate #akmalfoodhq #food #delicious #makan #mesticuba #sangatsedap #instagram #instagood #pictures #viral #viralfood #malaysianfood #jommakan #jommasak #sajiansedap #sedapsangat #order #sekarang #instalike #instalike #vitdaily #halalfood #noMSG #homefood
SATE KEBAB perisa PEDAS
.
.
Ramai yang tanya.. tak pedas ke? Nanti budak nak makan macam mana? Haa.. jangan risau.. perisa jee pedas tapi TAK PEDAS PUN.. memang kami buat sesuai untuk kanak kanak.. .
.
Rasanya memang unik.. campuran rempah rempah  memang cipta satu kelainan tau.. 1 pack ada 20 cucuk.. harga RM15 jeee.. 😱.. murah kan 👍
.
.
. . 📢📢Untuk order dan ketahui agent terdekat dengan anda, boleh terus whatsapp ke no .⤵️
.
.
www.wasap.my/601111723424
.
www.wasap.my/601111723424
.
www.wasap.my/601111723424
.
.
www.akmalfood.com .
.
.
#HQ #satekebabhq #akmalfoodindustryHQ #miniburgerakmalhq #penggemarsate #akmalfoodhq #food #delicious #makan #mesticuba #sangatsedap #instagram #instagood #pictures #viral #viralfood #malaysianfood #jommakan #jommasak #sajiansedap #sedapsangat #order #sekarang #instalike  #instalike #vitdaily #halalfood #noMSG #homefood
SATE KEBAB perisa PEDAS
.
.
Ramai yang tanya.. tak pedas ke? Nanti budak nak makan macam mana? Haa.. jangan risau.. perisa jee pedas tapi TAK PEDAS PUN.. memang kami buat sesuai untuk kanak kanak.. .
.
Rasanya memang unik.. campuran rempah rempah memang cipta satu kelainan tau.. 1 pack ada 20 cucuk.. harga RM15 jeee.. 😱.. murah kan 👍
.
.
. . 📢📢Untuk order dan ketahui agent terdekat dengan anda, boleh terus whatsapp ke no .⤵️
.
.
www.wasap.my/601111723424
.
www.wasap.my/601111723424
.
www.wasap.my/601111723424
.
.
www.akmalfood.com .
.
.
#HQ #satekebabhq #akmalfoodindustryHQ #miniburgerakmalhq #penggemarsate #akmalfoodhq #food #delicious #makan #mesticuba #sangatsedap #instagram #instagood #pictures #viral #viralfood #malaysianfood #jommakan #jommasak #sajiansedap #sedapsangat #order #sekarang #instalike #instalike #vitdaily #halalfood #noMSG #homefood
SATE KEBAB perisa BERIANI
.
.
Nasi Beriani memang sedap... tapi sate kebab beriani lagi terangkat.. 🥰🤤
.
.
Rasanya memang unik.. campuran rempah rempah beriani memang cipta satu kelainan tau.. 1 pack ada 20 cucuk.. harga RM15 jeee.. 😱.. murah kan 👍
.
.
. . 📢📢Untuk order dan ketahui agent terdekat dengan anda, boleh terus whatsapp ke no .⤵️
.
.
www.wasap.my/601111723424
.
www.wasap.my/601111723424
.
www.wasap.my/601111723424
.
.
www.akmalfood.com .
.
.
#HQ #satekebabhq #akmalfoodindustryHQ #miniburgerakmalhq #penggemarsate #akmalfoodhq #food #delicious #makan #mesticuba #sangatsedap #instagram #instagood #pictures #viral #viralfood #malaysianfood #jommakan #jommasak #sajiansedap #sedapsangat #order #sekarang #instalike  #instalike #vitdaily #halalfood #noMSG #homefood
SATE KEBAB perisa BERIANI
.
.
Nasi Beriani memang sedap... tapi sate kebab beriani lagi terangkat.. 🥰🤤
.
.
Rasanya memang unik.. campuran rempah rempah beriani memang cipta satu kelainan tau.. 1 pack ada 20 cucuk.. harga RM15 jeee.. 😱.. murah kan 👍
.
.
. . 📢📢Untuk order dan ketahui agent terdekat dengan anda, boleh terus whatsapp ke no .⤵️
.
.
www.wasap.my/601111723424
.
www.wasap.my/601111723424
.
www.wasap.my/601111723424
.
.
www.akmalfood.com .
.
.
#HQ #satekebabhq #akmalfoodindustryHQ #miniburgerakmalhq #penggemarsate #akmalfoodhq #food #delicious #makan #mesticuba #sangatsedap #instagram #instagood #pictures #viral #viralfood #malaysianfood #jommakan #jommasak #sajiansedap #sedapsangat #order #sekarang #instalike #instalike #vitdaily #halalfood #noMSG #homefood
Konsisten WD boleh Cerah satu badan, Wowww 😍

Bestnyaa kan, guna WD boleh cerah satu badan. Dengan WD sapu sapu kat nadi je pon. #Ajaib kan. Betul ke ni?

Bunyi macam tak logik je kan.

Kalau perasan kebanyakan pengguna WD sebelumnya ada masalah kulit kusam. Lepas 2 ke 3 bulan konsisten sapu terus kulit cerah berseri memancor macam bidadari. 
Itulahh uniknya WD. Penggunaan #mudah je hanya membuat sapuan pada 3 nadi utama. Ramuan yang ajaib dalam WD membantu merawat kulit dari dalam.

Antara bahan bahan #terbaik yang ada dalam WD adalah ARBUTIN iaitu Ekstrak burberry yang membantu mencerahkan kulit serta agen anti penuaan.

Manakala ekstak #glutathione juga mampu mencerahkan kulit tone by tone tau.

Palinggg besttt WD tiada pantangg larang dan #selamat digunakan oleh Semuaaa lapisan umo.

Satu botol WD tahan sebulan hingga 2 bulan sangat #jimattt. Nak cerah satu badan pat kena mula calit dari #sekarang.

#KrimSaka
#CalitDiNadiJerr
Konsisten WD boleh Cerah satu badan, Wowww 😍

Bestnyaa kan, guna WD boleh cerah satu badan. Dengan WD sapu sapu kat nadi je pon. #Ajaib kan. Betul ke ni?

Bunyi macam tak logik je kan.

Kalau perasan kebanyakan pengguna WD sebelumnya ada masalah kulit kusam. Lepas 2 ke 3 bulan konsisten sapu terus kulit cerah berseri memancor macam bidadari.
Itulahh uniknya WD. Penggunaan #mudah je hanya membuat sapuan pada 3 nadi utama. Ramuan yang ajaib dalam WD membantu merawat kulit dari dalam.

Antara bahan bahan #terbaik yang ada dalam WD adalah ARBUTIN iaitu Ekstrak burberry yang membantu mencerahkan kulit serta agen anti penuaan.

Manakala ekstak #glutathione juga mampu mencerahkan kulit tone by tone tau.

Palinggg besttt WD tiada pantangg larang dan #selamat digunakan oleh Semuaaa lapisan umo.

Satu botol WD tahan sebulan hingga 2 bulan sangat #jimattt. Nak cerah satu badan pat kena mula calit dari #sekarang.

#KrimSaka
#CalitDiNadiJerr
Maling Bohlam kembali beraksi ....
Terlihat Lihay dan Pintarnya maling ini ...
Lokasi: Jl. Zainul Arifin
Pengirim: @rohitdhilon . . . .
#medan #aceh #berita #news #now #viral #love #followme #jambi #ambon #lampung #berita #sekarang #sumatera #beritahariini #kota #beritakota #utama #pertama #medancity #anakmedan #iklan #siantar #pematangsiantar #siantarcity #sumut #sumaterautara #medanpunyacerita #indonesia #jakarta
Maling Bohlam kembali beraksi ....
Terlihat Lihay dan Pintarnya maling ini ...
Lokasi: Jl. Zainul Arifin
Pengirim: @rohitdhilon . . . .
#medan #aceh #berita #news #now #viral #love #followme #jambi #ambon #lampung #berita #sekarang #sumatera #beritahariini #kota #beritakota #utama #pertama #medancity #anakmedan #iklan #siantar #pematangsiantar #siantarcity #sumut #sumaterautara #medanpunyacerita #indonesia #jakarta
.
.
Tengah syok memasak tetiba telefon berbunyi lagu #tylorswift ,si Jenab rupanya call,nak #bergosip ler tu ( jahat betul hati ni fitnah Jenab) heheheh rupanya Jenab call nak mengadu nasib.😔
.
Jenab ni #kawanbaik cik konah, dia #fulltimehousewife anak lak ad 6 orang,memang tak terurus la sikit si Jenab ni.
.
Dia mengadu yang #suami dia macam dah tak #berselera dengan dia,tiap kali bila di ajak #bersama suami macam mengelak,ada je #alasan dia..Jenab mula #taksedap hati,takut ler suami dia ada #perempuan lain,tapi yang jenab #sangat sedih bila suami cakap #missv dia berbau dan #longgar.
.
Aduhai jenab, TAPI korang tahu tak #sekarang suami Jenab hari2 mau,sejak Jenab guna #9herbsfemininehygienemist ni lain macam penangannya taw,#keputihan pun dah tak de,miss v pun #wangi sentiasa😘😘😘
.
Korang yang tak nak jadi macam Jenab,lekaih #order #femininehygienemist dengan CikKonah..tekan je link di bio atau link dibawah ok
👇👇👇
https://9herbfhm.wasap.my/
.
.
Tengah syok memasak tetiba telefon berbunyi lagu #tylorswift ,si Jenab rupanya call,nak #bergosip ler tu ( jahat betul hati ni fitnah Jenab) heheheh rupanya Jenab call nak mengadu nasib.😔
.
Jenab ni #kawanbaik cik konah, dia #fulltimehousewife anak lak ad 6 orang,memang tak terurus la sikit si Jenab ni.
.
Dia mengadu yang #suami dia macam dah tak #berselera dengan dia,tiap kali bila di ajak #bersama suami macam mengelak,ada je #alasan dia..Jenab mula #taksedap hati,takut ler suami dia ada #perempuan lain,tapi yang jenab #sangat sedih bila suami cakap #missv dia berbau dan #longgar.
.
Aduhai jenab, TAPI korang tahu tak #sekarang suami Jenab hari2 mau,sejak Jenab guna #9herbsfemininehygienemist ni lain macam penangannya taw,#keputihan pun dah tak de,miss v pun #wangi sentiasa😘😘😘
.
Korang yang tak nak jadi macam Jenab,lekaih #order #femininehygienemist dengan CikKonah..tekan je link di bio atau link dibawah ok
👇👇👇
https://9herbfhm.wasap.my/
PAKET SUPER MANTAP! AYO UPGRADE AUDIONYA DENGAN VENOM DI TOKO KAMI 😍🔊
.
----- PAKET VENOM ILLUMINATOR -----
( #Cashback langsung 10% ) .
✅ CICILAN 0%
Harga cuma @400/bln
.
Lengkap Dengan
- POWER 4 CHANEL VL 70.4
- SUBWOOFER 12IN VX2112
- SPEAKER SPLIT VL6.2
.
YANG DEKAT MARI MERAPAT ‼️
YANG JAUH KIRIM PAKET AJA ‼️
--------------------------------------------------------------------------
Hubungi #TITIS #SEKARANG ☎️ Wa/call : 085719343622
.
( Klik wa ).⬇️
https://wa.me/6285719343622
HARAPAN INDAH - KOTA BEKASI
#tvmobilbekasi #audio #venomaudio #venomindonesia #audoovenom
PAKET SUPER MANTAP! AYO UPGRADE AUDIONYA DENGAN VENOM DI TOKO KAMI 😍🔊
.
----- PAKET VENOM ILLUMINATOR -----
( #Cashback langsung 10% ) .
✅ CICILAN 0%
Harga cuma @400/bln
.
Lengkap Dengan
- POWER 4 CHANEL VL 70.4
- SUBWOOFER 12IN VX2112
- SPEAKER SPLIT VL6.2
.
YANG DEKAT MARI MERAPAT ‼️
YANG JAUH KIRIM PAKET AJA ‼️
--------------------------------------------------------------------------
Hubungi #TITIS #SEKARANG ☎️ Wa/call : 085719343622
.
( Klik wa ).⬇️
https://wa.me/6285719343622
HARAPAN INDAH - KOTA BEKASI
#tvmobilbekasi #audio #venomaudio #venomindonesia #audoovenom
Semakin banyak orang kenal kamu 🙋‍♀️🙋‍♂️maka peluang bisnismu jadi sukses juga semakin besar 🤑🤑🤑 terlebih di zaman now ✨
#peluangbisnis #sukses #karir #uang #sekarang
Semakin banyak orang kenal kamu 🙋‍♀️🙋‍♂️maka peluang bisnismu jadi sukses juga semakin besar 🤑🤑🤑 terlebih di zaman now ✨
#peluangbisnis #sukses #karir #uang #sekarang
#ngga ada waktu facial disalon?
Sementara kulit makin kusam,flek hitam,jerawat,dan komedo semakin menumpuk 😱😱 #sekarang cuma modal murah sepaket kamu udh bisa berkali-kali facial di rumah.
Treatmeant Prowhite Pelling Spray hasilnya jauh lebih sehat untuk kulit dan wajah 😍😍 So pesan sekarang juga dan rasakan manfaat dr Prowhite Pelling Spray ini 😉

Order/tanya2 dulu boleh👍
Wa: 085743291217
#ngga ada waktu facial disalon?
Sementara kulit makin kusam,flek hitam,jerawat,dan komedo semakin menumpuk 😱😱 #sekarang cuma modal murah sepaket kamu udh bisa berkali-kali facial di rumah.
Treatmeant Prowhite Pelling Spray hasilnya jauh lebih sehat untuk kulit dan wajah 😍😍 So pesan sekarang juga dan rasakan manfaat dr Prowhite Pelling Spray ini 😉

Order/tanya2 dulu boleh👍
Wa: 085743291217
#Masa_lalu 
#mantan @yayah_isyrafasha_6804 & #sekarang.... #king's
#Masa_lalu
#mantan @yayah_isyrafasha_6804 & #sekarang.... #king's
Jom tengok Sate Kebab Akmal
Tag rakan anda.. Boleh follow ig = @madam_norfy
Follow FB Faiza Eija

Meletop 
Meletop.
.

#sate #satekebab #satemalaysia #penggemarsate #akmalfoodindustry #food #delicious #makan #mesticuba #sangatsedap #instagram #instagood #pictures #viral #viralfood #malaysianfood #jommakan #jommasak #sajiansedap #sedapsangat #order #sekarang #instalike #instalove #instalike #vitdaily #halalfood #noMSG #homefood
Yaaa maap... #faceapps #muda #tua #dulu #sekarang #abp #bradpitt
Yaaa maap... #faceapps #muda #tua #dulu #sekarang #abp #bradpitt
⛔STOP, BACA DULU⛔
.
HOBI MAIN eFBe?
HOBI MAIN HANDPHONE?

Mau penghasilan minimal 200 rb / hari ? 🤑
PLUS BONUS yang bisa diatur sendiri ?🤑 DICARI :
EMAK - EMAK
KARYAWATI
ONLINE SHOP
MAHASISWA/i YANG SERIUS 😉

Gabung aja sebagai TEAM #RESELLER_ONLINE Kacamata K-ION NANO NISSA SABYAN

Kenapa kamu harus menjadi RESELLER ONLINE Kacamata K-ION NANO? 🤔 ✅ Ada #mentor yang siap #membimbing Anda sampai #mahir #jualan.
✅ #GRATIS materi panduan jualan & marketing kit
✅ Jualan #tanpa harus stok barang
✅ PRODUK LARIS MANIS terjual lebih dari 100.000 pcs hanya 5 hari
✅ #Profit margin besar hingga 150 rb / produk
✅ Komunitas reseller lebih dari 50.000 orang dan seperti keluarga sendiri.
✅ Bisa kopi darat sesama RESELLER se-INDONESIA untuk #SHARING pengalaman
✅ Bisnis Patuh Syariah

Ayo gabung selagi pendaftaran masih belum ditutup, yuk DAFTAR SEKARANG JUGA 🔥🔥 Cek Inbox atau info selengkapnya disini yaa
➡ wasap.my/6285337560273/MauJadiReseller

#NB :
Udah lebih dari 50.000 orang menikmati hasil usaha ini. #SEKARANG giliran Anda 🤗🤗
⛔STOP, BACA DULU⛔
.
HOBI MAIN eFBe?
HOBI MAIN HANDPHONE?

Mau penghasilan minimal 200 rb / hari ? 🤑
PLUS BONUS yang bisa diatur sendiri ?🤑 DICARI :
EMAK - EMAK
KARYAWATI
ONLINE SHOP
MAHASISWA/i YANG SERIUS 😉

Gabung aja sebagai TEAM #RESELLER_ONLINE Kacamata K-ION NANO NISSA SABYAN

Kenapa kamu harus menjadi RESELLER ONLINE Kacamata K-ION NANO? 🤔 ✅ Ada #mentor yang siap #membimbing Anda sampai #mahir #jualan.
#GRATIS materi panduan jualan & marketing kit
✅ Jualan #tanpa harus stok barang
✅ PRODUK LARIS MANIS terjual lebih dari 100.000 pcs hanya 5 hari
#Profit margin besar hingga 150 rb / produk
✅ Komunitas reseller lebih dari 50.000 orang dan seperti keluarga sendiri.
✅ Bisa kopi darat sesama RESELLER se-INDONESIA untuk #SHARING pengalaman
✅ Bisnis Patuh Syariah

Ayo gabung selagi pendaftaran masih belum ditutup, yuk DAFTAR SEKARANG JUGA 🔥🔥 Cek Inbox atau info selengkapnya disini yaa
➡ wasap.my/6285337560273/MauJadiReseller

#NB :
Udah lebih dari 50.000 orang menikmati hasil usaha ini. #SEKARANG giliran Anda 🤗🤗
Ada yg nanya.. Sri sekarang paketnya yg lagi promo apa..?? 😍

Ini nih Gaesss paket #terLARIS dan #terMURAH..!
😘😘😘 ✔ 1 Kalung Pendant LSW/LSM..
✔ 1 Kalung Twin..
( Bisa dijadiin 1 Kalung, 1 Gelang..😍)
(Atau bisa dijadiin 2 Kalung, atau 2 Gelang..😍) Masih #Free voucher lagi 400rb..!😍😍😍 More info buruan chat  #SEKARANG..!
📲 WA 085255178446
Ada yg nanya.. Sri sekarang paketnya yg lagi promo apa..?? 😍

Ini nih Gaesss paket #terLARIS dan #terMURAH..!
😘😘😘 ✔ 1 Kalung Pendant LSW/LSM..
✔ 1 Kalung Twin..
( Bisa dijadiin 1 Kalung, 1 Gelang..😍)
(Atau bisa dijadiin 2 Kalung, atau 2 Gelang..😍) Masih #Free voucher lagi 400rb..!😍😍😍 More info buruan chat #SEKARANG..!
📲 WA 085255178446
Ada yg nanya.. Uul sekarang paketnya yg lagi promo apa..?? 😍

Ini nih Gaesss paket #terLARIS dan #terMURAH..!
😘😘😘 ✔ 1 Kalung Pendant LSW/LSM..
✔ 1 Kalung Twin..
( Bisa dijadiin 1 Kalung, 1 Gelang..😍)
(Atau bisa dijadiin 2 Kalung, atau 2 Gelang..😍) Masih #Free voucher lagi 400rb..!😍😍😍 More info buruan chat  #SEKARANG..!
📲 WA 082152282211
Ada yg nanya.. Uul sekarang paketnya yg lagi promo apa..?? 😍

Ini nih Gaesss paket #terLARIS dan #terMURAH..!
😘😘😘 ✔ 1 Kalung Pendant LSW/LSM..
✔ 1 Kalung Twin..
( Bisa dijadiin 1 Kalung, 1 Gelang..😍)
(Atau bisa dijadiin 2 Kalung, atau 2 Gelang..😍) Masih #Free voucher lagi 400rb..!😍😍😍 More info buruan chat #SEKARANG..!
📲 WA 082152282211
#Assalamualaikum #morning
#bismillahirrohmanirrohim 
#sarap #sarapanpagi #breakfast 
#instafood #instafoods#food
#Menu #sekarang#lempeng
#karikambing#drink#instadrink
#nescafeO #photo#bokeh
#photooftoday#photooftheday
"BEKAM SUNNAH"

Apa yang antum inginkan...? Ketika ditimpa sakit, biasanya pertama kali yang Anda lakukan adalah merintih, berkeluh-kesah, lalu mengkonsumsi obat ringan hingga akhirnya minta pertolongan medis, 
Bukankah demikian Saudaraku?

#Kapankah biasanya anda mengangkat kedua tangan Anda, memohon kesembuhan kepada Allah? 
Jawabnya: di saat penanganan secara medis mulai dirasa kurang manjur. 
#Benarkah demikian saudaraku...? #Demikiankah cerminan dari iman anda bahwa Allah-lah yang kuasa menimpakan penyakit dan Allah pulalah yang kuasa menyembuhkannya...? #Sudah saatnya bagi kita semua untuk senantiasa mengaplikasikan petuah nabi Ibrahim ‘alaihissalam berikut ini (yang artinya), “Dan apabila aku sakit, maka Dialah Yang menyembuhkan aku”. (QS. As Syu’ara’ 80)

#Karena itu, dahulu Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam banyak mengajarkan bacaan doa-doa untuk meminta kesembuhan kepada Allah. 
Di antara doa-doa yang beliau ajarkan ialah doa berikut: “Adzhibil baasa Robban Naasi, isyfi wa antasy syaafi, laa syifaa-a illa syifaa-uka, syifaa-an laa yughodiru saqoman.”Sirnakanlah keluhan wahai Tuhan seluruh manusia, sembuhkanlah dia, karena Engkaulah Dzat Penyembuh, tiada kesembuhan melainkan kesembuhan dari-Mu, kesembuhan yang tiada menyisakan rasa sakit. (Muttafaqun ‘alaih). عَنْ أَبِي رَجَاءٍ، عَنْ سَمُرَةَ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:”أَفْضَلُ مَا تَدَاوَى بِهِ النَّاسُ الْحِجَامَةُ”. المعجم الكبير الطبراني

Dari Abi Raja’, dari Samurah r.a. berkata : bahwa Sesungguhnya Rasulullah bersabda: Sebaik-baik pengobatan yang manusia lakukan adalah dengan Hijamah. (Mu’jam Kabir – At Thabrani)

#Sekarang, sudah saatnya saudaraku bila Anda merasakan gangguan kesehatan, apa pun bentuknya, dan seberapapun beratnya, untuk segera memohon kesembuhan dari Allah SWT. 
#Dan tentunya tidak lupa dengan pengobatan yang pernah di contohkan oleh Rasulullah SAW yaitu BEKAM. 
#Tidak etis bagi orang yang beriman untuk senantiasa menjadikan doa sebagai usaha pengobatan terakhir.

Yuuk mulai sekarang, kita ajak keluarga, saudara&tetangga untuk hijrah ke pengobatan yang sunnah (BEKAM). #BekamSunnah
#YuukHijrah
#KaloTidakSekarangKapanLagi

Sohib ant
"BEKAM SUNNAH"

Apa yang antum inginkan...? Ketika ditimpa sakit, biasanya pertama kali yang Anda lakukan adalah merintih, berkeluh-kesah, lalu mengkonsumsi obat ringan hingga akhirnya minta pertolongan medis,
Bukankah demikian Saudaraku?

#Kapankah biasanya anda mengangkat kedua tangan Anda, memohon kesembuhan kepada Allah?
Jawabnya: di saat penanganan secara medis mulai dirasa kurang manjur.
#Benarkah demikian saudaraku...? #Demikiankah cerminan dari iman anda bahwa Allah-lah yang kuasa menimpakan penyakit dan Allah pulalah yang kuasa menyembuhkannya...? #Sudah saatnya bagi kita semua untuk senantiasa mengaplikasikan petuah nabi Ibrahim ‘alaihissalam berikut ini (yang artinya), “Dan apabila aku sakit, maka Dialah Yang menyembuhkan aku”. (QS. As Syu’ara’ 80)

#Karena itu, dahulu Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam banyak mengajarkan bacaan doa-doa untuk meminta kesembuhan kepada Allah.
Di antara doa-doa yang beliau ajarkan ialah doa berikut: “Adzhibil baasa Robban Naasi, isyfi wa antasy syaafi, laa syifaa-a illa syifaa-uka, syifaa-an laa yughodiru saqoman.”Sirnakanlah keluhan wahai Tuhan seluruh manusia, sembuhkanlah dia, karena Engkaulah Dzat Penyembuh, tiada kesembuhan melainkan kesembuhan dari-Mu, kesembuhan yang tiada menyisakan rasa sakit. (Muttafaqun ‘alaih). عَنْ أَبِي رَجَاءٍ، عَنْ سَمُرَةَ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:”أَفْضَلُ مَا تَدَاوَى بِهِ النَّاسُ الْحِجَامَةُ”. المعجم الكبير الطبراني

Dari Abi Raja’, dari Samurah r.a. berkata : bahwa Sesungguhnya Rasulullah bersabda: Sebaik-baik pengobatan yang manusia lakukan adalah dengan Hijamah. (Mu’jam Kabir – At Thabrani)

#Sekarang, sudah saatnya saudaraku bila Anda merasakan gangguan kesehatan, apa pun bentuknya, dan seberapapun beratnya, untuk segera memohon kesembuhan dari Allah SWT.
#Dan tentunya tidak lupa dengan pengobatan yang pernah di contohkan oleh Rasulullah SAW yaitu BEKAM.
#Tidak etis bagi orang yang beriman untuk senantiasa menjadikan doa sebagai usaha pengobatan terakhir.

Yuuk mulai sekarang, kita ajak keluarga, saudara&tetangga untuk hijrah ke pengobatan yang sunnah (BEKAM). #BekamSunnah
#YuukHijrah
#KaloTidakSekarangKapanLagi

Sohib ant
#Dulu muda#
#Sekarang dua#
#Nanti tua#
#Dulu muda#
#Sekarang dua#
#Nanti tua#
Hai apa kabar diriku?
Maaf aku sudah berjalan jauh meninggalkanmu
Hai diriku kau kapan kembali?
Aku masih menanti
Hai diriku andai kau tahu!
Kau dulu begitu ambisius meraih mimpimu
Tapi sekarang, berdiri pun kau tak mampu
Penuh dengan kehancuran, kemunafikan dan keputusasaan
Hai diriku!!! aku butuh kebenarianmu
Ku butuh itu!!!
Semoga kau cepat kembali... #karyaku #amatir #katakatarindu #diriku #dahulu #sekarang #pilu
Hai apa kabar diriku?
Maaf aku sudah berjalan jauh meninggalkanmu
Hai diriku kau kapan kembali?
Aku masih menanti
Hai diriku andai kau tahu!
Kau dulu begitu ambisius meraih mimpimu
Tapi sekarang, berdiri pun kau tak mampu
Penuh dengan kehancuran, kemunafikan dan keputusasaan
Hai diriku!!! aku butuh kebenarianmu
Ku butuh itu!!!
Semoga kau cepat kembali... #karyaku #amatir #katakatarindu #diriku #dahulu #sekarang #pilu
@karanaujla_official Aujla @teamkaranaujla #karanaujla #karanganyar #cikarang #karanlık #karangasem #sekarang #karansinghgrover #karan #karangkraf #acilaşkaranıyor #explorekaranganyar #karanganbunga #donnakaran #karanfil #acilaskaraniyor #karanjohar #karanvirbohra #karanlik #olshopkaranganyar #tanjungkarang #bungakarangan #karang #muarakarang #karanpatel #pomadecikarang #karangtaruna #explorecikarang #olshopcikarang #lippocikarang
hey kamu, punya pengalaman masa lalu yang ga enak ga? pasti punya kan? mimin juga punya kokk hehehe

tapi tenang ajaa, mimin kasih tau nihh, mau kayak gimana pun masa lalumu, seberat apapun masalah yang dulu pernah kamu lewatin, gak bakal nentuin masa depanmu. asaal kamu mau ngebangun masa depanmu, dan mulai dari detik ini juga, pokonya jangan sampe masa lalumu nyuri detik-detik yang kamu punya sekarang.❤ Tag temenmu dong yang gabisa lupain masa lalunya!! _________

Mau update terus sama konten kaya gini? Jangan lupa follow
⭐@thehiddenquestion⭐
⭐@thehiddenquestion⭐
⭐@thehiddenquestion⭐
hey kamu, punya pengalaman masa lalu yang ga enak ga? pasti punya kan? mimin juga punya kokk hehehe

tapi tenang ajaa, mimin kasih tau nihh, mau kayak gimana pun masa lalumu, seberat apapun masalah yang dulu pernah kamu lewatin, gak bakal nentuin masa depanmu. asaal kamu mau ngebangun masa depanmu, dan mulai dari detik ini juga, pokonya jangan sampe masa lalumu nyuri detik-detik yang kamu punya sekarang.❤ Tag temenmu dong yang gabisa lupain masa lalunya!! _________

Mau update terus sama konten kaya gini? Jangan lupa follow
⭐@thehiddenquestion⭐
⭐@thehiddenquestion⭐
⭐@thehiddenquestion⭐
#kita harus #yakin dengan #potensi yang kita miliki #sekarang . Karena yang tau #kemampuan kita adalah diri #sendiri . Maka dari itu, seringlah #bercermin  kepada diri #sendiri ,bukan pada orang lain. Karena bercermin pada orang lain hanya akan menimbulkan rasa iri.
#kita harus #yakin dengan #potensi yang kita miliki #sekarang . Karena yang tau #kemampuan kita adalah diri #sendiri . Maka dari itu, seringlah #bercermin kepada diri #sendiri ,bukan pada orang lain. Karena bercermin pada orang lain hanya akan menimbulkan rasa iri.
#ada #manusia #y #ingin #aku #peluk 
#diam #bertanya #kabarku #wanitaku #sekarang #padaibu
#sapepernah
#tengokcerita 
#gila2remaja
#lakonan
#faizalhussien
#hussienabuhassan
#rosyamnoor 
#kamarolhajiyusoff 
#sekarang 
#dekattv2
Tiada product best nak buat business 
Joint team Freskin #SEKARANG 😍 ✔️ EJEN DIPERLUKAN
✔️ DROPSHIP DIPERLUKAN
✔️ READY STOK
✔️ WHATSAPP www.wasap.my/601111773778/NakFRESKIN =======
Tiada product best nak buat business
Joint team Freskin #SEKARANG 😍 ✔️ EJEN DIPERLUKAN
✔️ DROPSHIP DIPERLUKAN
✔️ READY STOK
✔️ WHATSAPP www.wasap.my/601111773778/NakFRESKIN =======
Warga Kabupaten Indramayu digemparkan adanya pesawat latih jenis Cessna jatuh. Lokasinya di Sungai Rambatan Cimanuk Indramayu.

Kapolres Indramayu AKBP M Yoris Maulana Marzuki membenarkan adanya kejadian itu. Yoris mengatakan kejadian pesawat jatuh itu terjadi di Sungai Rambatan Cimanuk Desa Lamaran Tarung, Kecamatan Cantigi, Kabupaten Indramayu, Jawa Barat, Senin (22/7/2019), sekitar pukul 14.50 WIB. "Keterangan dari saksi itu pesawat Cessna sempat oleng, kemudian menabrak kabel listrik dan terjatuh ke sungai," kata Yoris kepada detikcom, Senin (22/7/2019). Lebih lanjut, Yoris mengatakan pesawat latih jenis Cessna itu ditumpangi dua orang. "Saksi melihat dua orang korban keluar dari dalam pesawat," kata Yoris.

#siantar #pematangsiantar #siantarcity #sumut #sumaterautara #siantarpunyacerita #indonesia #jakarta #medan #aceh #berita #news #now #viral #love #followme #jambi #ambon #lampung #berita #sekarang #sumatera #beritahariini #kota #beritakota #utama #pertama #medancity #anakmedan #iklan
Warga Kabupaten Indramayu digemparkan adanya pesawat latih jenis Cessna jatuh. Lokasinya di Sungai Rambatan Cimanuk Indramayu.

Kapolres Indramayu AKBP M Yoris Maulana Marzuki membenarkan adanya kejadian itu. Yoris mengatakan kejadian pesawat jatuh itu terjadi di Sungai Rambatan Cimanuk Desa Lamaran Tarung, Kecamatan Cantigi, Kabupaten Indramayu, Jawa Barat, Senin (22/7/2019), sekitar pukul 14.50 WIB. "Keterangan dari saksi itu pesawat Cessna sempat oleng, kemudian menabrak kabel listrik dan terjatuh ke sungai," kata Yoris kepada detikcom, Senin (22/7/2019). Lebih lanjut, Yoris mengatakan pesawat latih jenis Cessna itu ditumpangi dua orang. "Saksi melihat dua orang korban keluar dari dalam pesawat," kata Yoris.

#siantar #pematangsiantar #siantarcity #sumut #sumaterautara #siantarpunyacerita #indonesia #jakarta #medan #aceh #berita #news #now #viral #love #followme #jambi #ambon #lampung #berita #sekarang #sumatera #beritahariini #kota #beritakota #utama #pertama #medancity #anakmedan #iklan
Botak#terakhir botak SMA#sekarang botak lagi👶🏻
Botak#terakhir botak SMA#sekarang botak lagi👶🏻
📚Judul buku: taliqot rodhiyah syarah baiquniyah
💰price :dm
📦pengiriman dari Kedu, Temanggung , Jawa tengah
📲mau diskon menarik?? info lebih lanjut hub. https://api.whatsapp.com/send?phone=6289675467949&text=assalamualaikum%20mas%20Saya%20Mau%20Order%20

#griyamahfudz #yukngaji #islami #sunnah #renungan #motivasi #salafy #kajiansalaf #taliqotrodhiyah #baiquniyah #hadis #dakwahtauhid #bookstore #buku #jualbuku #bukukeren #motivasi #baper #surga #jalansunnah #Surabaya #sekarang #Jakarta #jogja #Bali #lombok #Bantul
📚Judul buku: taliqot rodhiyah syarah baiquniyah
💰price :dm
📦pengiriman dari Kedu, Temanggung , Jawa tengah
📲mau diskon menarik?? info lebih lanjut hub. https://api.whatsapp.com/send?phone=6289675467949&text=assalamualaikum%20mas%20Saya%20Mau%20Order%20

#griyamahfudz #yukngaji #islami #sunnah #renungan #motivasi #salafy #kajiansalaf #taliqotrodhiyah #baiquniyah #hadis #dakwahtauhid #bookstore #buku #jualbuku #bukukeren #motivasi #baper #surga #jalansunnah #Surabaya #sekarang #Jakarta #jogja #Bali #lombok #Bantul
=======================
Misi CANTIK sebelum RAYA!
Cepat #BERTINDAK sebelum
ter.lam.bat!
=======================
.
✅Hilangkan parasit #JAHAT ✅Glowing & Flawless dipagi raya
.
Kat mana lagi nak cari produk skincare mcm MEERACLE® ni?
.
👉🏻Misi CANTIK masa RAYA boleh bermula 
#SEKARANG !
.
👉🏻InshaAllah MEERACLE® membantu kulit wajah : .
🚫 TANPA CELA/KULIT KUSAM
🚫TANPA JERAGAT/PARUT
🚫TANPA WHITEHEAD BLACKHEAD
🚫TANPA JER-JERAWAT
.
Sayangi muka, ramai pakat pakai MEERACLE® sebab ternyata #BERKESAN 👍🏻
.
.
🧕🏻Kulit muka jadi lebih
.
🎀Bersih🎀Cerah🎀Lembut🎀Licin🎀Gebu🎀Anjal
🎀Flawless🎀Glowing🎀Pinkish2 🎀Dagu jadi runcing VShape gitu.
.
Apa kata pengguna Meeracle 👇👇👇
.
"Best la pakai Meeracle. Parut jerawat Sarah makin #hilang dah. Yg paling ketara lg, whitehead & blackhead semua #bersih. “
.
"Ok sgt👍 Muka #sunburn teruk sbb pergi pesta bunga, then letak serum, muka elok balik dah. Serum pun jimat...guna sikit je. “
.
==================
PERKARA PENTING YANG
UOLS #PERLU_TAHU ==================
.
Produk MEERACLE® ni
.
❌Bukan produk siam
❌Bukan produk timbang kilo
❌Bukan produk rebranding
.
Tapi....
.
👍🏻Produk yg telah dibuat R&D
👍🏻Sgt berkesan 👍🏻Selamat digunakan!
.
SESUAI UNTUK
.
✔ ORG YG ADA MASALAH K.U.L.I.T MUKA KRONIK
.
✔ ORG YG MASIH BELUM PUAS HATI DGN KEADAAN K.U.L.I.T MUKA SKRG .
✔ ORG YG TAK SUKA PAKAI BANYAK2 BENDA DLM 1 MASA .
✔ ORG YG KECEWA SBB DAH CUBA PAKAI MACAM2 PRODUK, TP TAKDE SATU PUN YG BETUL2 BERKESAN/SERASI .
✔ ORG YG NAK PRODUK SELAMAT
.
#JANGAN_TANGGUH_TANGGUH
.
Ha... Walaupun xde masalah kulit muka pun, memang kena #TRY MEERACLE®
.
✔Produk pertama di Malaysia, dan ASIA yg menggunakan FORMULA GEMSTONE (Batu permata).
.
Cepat wasap.. Hakak nak bantu ni ☺
.
📲wasap.my/601129443937/MISI+CANTIK+SEBELUM+RAYA
📲wasap.my/601129443937/MISI+CANTIK+SEBELUM+RAYA
.
#Jom_JOIN_dan_PAKAI_Meeracle
=======================
Misi CANTIK sebelum RAYA!
Cepat #BERTINDAK sebelum
ter.lam.bat!
=======================
.
✅Hilangkan parasit #JAHAT ✅Glowing & Flawless dipagi raya
.
Kat mana lagi nak cari produk skincare mcm MEERACLE® ni?
.
👉🏻Misi CANTIK masa RAYA boleh bermula
#SEKARANG !
.
👉🏻InshaAllah MEERACLE® membantu kulit wajah : .
🚫 TANPA CELA/KULIT KUSAM
🚫TANPA JERAGAT/PARUT
🚫TANPA WHITEHEAD BLACKHEAD
🚫TANPA JER-JERAWAT
.
Sayangi muka, ramai pakat pakai MEERACLE® sebab ternyata #BERKESAN 👍🏻
.
.
🧕🏻Kulit muka jadi lebih
.
🎀Bersih🎀Cerah🎀Lembut🎀Licin🎀Gebu🎀Anjal
🎀Flawless🎀Glowing🎀Pinkish2 🎀Dagu jadi runcing VShape gitu.
.
Apa kata pengguna Meeracle 👇👇👇
.
"Best la pakai Meeracle. Parut jerawat Sarah makin #hilang dah. Yg paling ketara lg, whitehead & blackhead semua #bersih.
.
"Ok sgt👍 Muka #sunburn teruk sbb pergi pesta bunga, then letak serum, muka elok balik dah. Serum pun jimat...guna sikit je. “
.
==================
PERKARA PENTING YANG
UOLS #PERLU_TAHU ==================
.
Produk MEERACLE® ni
.
❌Bukan produk siam
❌Bukan produk timbang kilo
❌Bukan produk rebranding
.
Tapi....
.
👍🏻Produk yg telah dibuat R&D
👍🏻Sgt berkesan 👍🏻Selamat digunakan!
.
SESUAI UNTUK
.
✔ ORG YG ADA MASALAH K.U.L.I.T MUKA KRONIK
.
✔ ORG YG MASIH BELUM PUAS HATI DGN KEADAAN K.U.L.I.T MUKA SKRG .
✔ ORG YG TAK SUKA PAKAI BANYAK2 BENDA DLM 1 MASA .
✔ ORG YG KECEWA SBB DAH CUBA PAKAI MACAM2 PRODUK, TP TAKDE SATU PUN YG BETUL2 BERKESAN/SERASI .
✔ ORG YG NAK PRODUK SELAMAT
.
#JANGAN_TANGGUH_TANGGUH
.
Ha... Walaupun xde masalah kulit muka pun, memang kena #TRY MEERACLE®
.
✔Produk pertama di Malaysia, dan ASIA yg menggunakan FORMULA GEMSTONE (Batu permata).
.
Cepat wasap.. Hakak nak bantu ni ☺
.
📲wasap.my/601129443937/MISI+CANTIK+SEBELUM+RAYA
📲wasap.my/601129443937/MISI+CANTIK+SEBELUM+RAYA
.
#Jom_JOIN_dan_PAKAI_Meeracle
#simpan foto lama
#di antara adik binaan yang pinter dan kreatif
#waktu itu mereka masih sangat muda sekali
#sekarang mereka sudah menjadi leader yang luar biasa
#thanx Jesus buat anugrahMu
#sejak usia muda sudah melayaniMu
#simpan foto lama
#di antara adik binaan yang pinter dan kreatif
#waktu itu mereka masih sangat muda sekali
#sekarang mereka sudah menjadi leader yang luar biasa
#thanx Jesus buat anugrahMu
#sejak usia muda sudah melayaniMu
NAFAS TAK LAGI BERBAU.. 😎
.
.
INILAH SEBAB KENAPA ANDA PERLU DAPATKAN PROGANCE
.
.
⭐Membantu mengatasi masalah selsema yang teruk
⭐Membantu mengurangkan kegatalan hidung dan mata
⭐Menghilang sakit kepala akibat resdung
⭐Menghilang kan symptom bersin yang kerap
⭐Membantu meningkatkan antibody badan
⭐Membantu meningkat kan sistem imum dalam badan
⭐Membantu menghilang kan hidung tersumbat
⭐Menghentikan kenaikan jerawat
⭐Membantu mengatasi  masalah asma
⭐Menjadikan tidur anda lebih selesa tanpa gangguan
.
.
NAK DAPATKAN PROGANCE NI SEKARANG??
.
🔼Harga ASAL PROGANCE RM200
🔼Harga #PROMOSI #sekarang RM120 sahaja
🔼Ada FREE POSTAGE sekali
🔼Payment sebelum pukul 12 tengah hari akan dipos pada hari yang sama
🔼Postage ada SETIAP HARI
🔼Whatsapp of fast respond or click link on bio.. 😉
.
.
.
#progance #progancepenawarresdung #bersin #malaysia #ubatresdung #rawatanresdung #hidungtersumbat #sinsucare4u #resdung #rawatresdung #rawatanresdung #ubatresdung #ubatresdungmujarab #mujarab #berkesan #ikhtiar - #regrann - #regrann - #regrann
NAFAS TAK LAGI BERBAU.. 😎
.
.
INILAH SEBAB KENAPA ANDA PERLU DAPATKAN PROGANCE
.
.
⭐Membantu mengatasi masalah selsema yang teruk
⭐Membantu mengurangkan kegatalan hidung dan mata
⭐Menghilang sakit kepala akibat resdung
⭐Menghilang kan symptom bersin yang kerap
⭐Membantu meningkatkan antibody badan
⭐Membantu meningkat kan sistem imum dalam badan
⭐Membantu menghilang kan hidung tersumbat
⭐Menghentikan kenaikan jerawat
⭐Membantu mengatasi masalah asma
⭐Menjadikan tidur anda lebih selesa tanpa gangguan
.
.
NAK DAPATKAN PROGANCE NI SEKARANG??
.
🔼Harga ASAL PROGANCE RM200
🔼Harga #PROMOSI #sekarang RM120 sahaja
🔼Ada FREE POSTAGE sekali
🔼Payment sebelum pukul 12 tengah hari akan dipos pada hari yang sama
🔼Postage ada SETIAP HARI
🔼Whatsapp of fast respond or click link on bio.. 😉
.
.
.
#progance #progancepenawarresdung #bersin #malaysia #ubatresdung #rawatanresdung #hidungtersumbat #sinsucare4u #resdung #rawatresdung #rawatanresdung #ubatresdung #ubatresdungmujarab #mujarab #berkesan #ikhtiar - #regrann - #regrann - #regrann
NAFAS TAK LAGI BERBAU.. 😎
.
.
INILAH SEBAB KENAPA ANDA PERLU DAPATKAN PROGANCE
.
.
⭐Membantu mengatasi masalah selsema yang teruk
⭐Membantu mengurangkan kegatalan hidung dan mata
⭐Menghilang sakit kepala akibat resdung
⭐Menghilang kan symptom bersin yang kerap
⭐Membantu meningkatkan antibody badan
⭐Membantu meningkat kan sistem imum dalam badan
⭐Membantu menghilang kan hidung tersumbat
⭐Menghentikan kenaikan jerawat
⭐Membantu mengatasi  masalah asma
⭐Menjadikan tidur anda lebih selesa tanpa gangguan
.
.
NAK DAPATKAN PROGANCE NI SEKARANG??
.
🔼Harga ASAL PROGANCE RM200
🔼Harga #PROMOSI #sekarang RM120 sahaja
🔼Ada FREE POSTAGE sekali
🔼Payment sebelum pukul 12 tengah hari akan dipos pada hari yang sama
🔼Postage ada SETIAP HARI
🔼Whatsapp of fast respond or click link on bio.. 😉
.
.
.
#progance #progancepenawarresdung #bersin #malaysia #ubatresdung #rawatanresdung #hidungtersumbat #sinsucare4u #resdung #rawatresdung #rawatanresdung #ubatresdung #ubatresdungmujarab #mujarab #berkesan #ikhtiar - #regrann - #regrann
NAFAS TAK LAGI BERBAU.. 😎
.
.
INILAH SEBAB KENAPA ANDA PERLU DAPATKAN PROGANCE
.
.
⭐Membantu mengatasi masalah selsema yang teruk
⭐Membantu mengurangkan kegatalan hidung dan mata
⭐Menghilang sakit kepala akibat resdung
⭐Menghilang kan symptom bersin yang kerap
⭐Membantu meningkatkan antibody badan
⭐Membantu meningkat kan sistem imum dalam badan
⭐Membantu menghilang kan hidung tersumbat
⭐Menghentikan kenaikan jerawat
⭐Membantu mengatasi masalah asma
⭐Menjadikan tidur anda lebih selesa tanpa gangguan
.
.
NAK DAPATKAN PROGANCE NI SEKARANG??
.
🔼Harga ASAL PROGANCE RM200
🔼Harga #PROMOSI #sekarang RM120 sahaja
🔼Ada FREE POSTAGE sekali
🔼Payment sebelum pukul 12 tengah hari akan dipos pada hari yang sama
🔼Postage ada SETIAP HARI
🔼Whatsapp of fast respond or click link on bio.. 😉
.
.
.
#progance #progancepenawarresdung #bersin #malaysia #ubatresdung #rawatanresdung #hidungtersumbat #sinsucare4u #resdung #rawatresdung #rawatanresdung #ubatresdung #ubatresdungmujarab #mujarab #berkesan #ikhtiar - #regrann - #regrann
Ternyata tidur siang penting lo' guys, karena untuk merefresh tubuh kita menjadi lebih baik lagi. 
Semoga bermanfaat....
#kangen #kangenkamu #rindu #tidursiang #tidur #mencintaimu #anakanak #kecil #dewasa #dulu #sekarang #zamannow #semangat #kemampuan #potensi #hebat #sehat #gemuk #lucu #lawak  #aqya_99  #gemes #toko #bajuseragam #sekolah #bermain #mainan #sewa #teman #sahabat
Ternyata tidur siang penting lo' guys, karena untuk merefresh tubuh kita menjadi lebih baik lagi.
Semoga bermanfaat....
#kangen #kangenkamu #rindu #tidursiang #tidur #mencintaimu #anakanak #kecil #dewasa #dulu #sekarang #zamannow #semangat #kemampuan #potensi #hebat #sehat #gemuk #lucu #lawak #aqya_99 #gemes #toko #bajuseragam #sekolah #bermain #mainan #sewa #teman #sahabat
Setiap manusia pasti punya masa lalu ada hitam & putih....
Jadikan 2 warna itu jadi pembelajaran hidup untuk melangkah lebih maju lagi.... Aamiin
Semoga bermanfaat
#hitam #putih #hidup #jomblo #jones #bahagia #fff #lfl #aqya_99  #aku #menghina #menghakimi #Allah #kesempatan #menyadari #lawak #lucu #memperbaikidiri #pribadi #lebihbaik #tokoonline #grosir #ecer #masalalu #sekarang #bangkit #pakaianimport #gembel #receh #kece
Setiap manusia pasti punya masa lalu ada hitam & putih....
Jadikan 2 warna itu jadi pembelajaran hidup untuk melangkah lebih maju lagi.... Aamiin
Semoga bermanfaat
#hitam #putih #hidup #jomblo #jones #bahagia #fff #lfl #aqya_99 #aku #menghina #menghakimi #Allah #kesempatan #menyadari #lawak #lucu #memperbaikidiri #pribadi #lebihbaik #tokoonline #grosir #ecer #masalalu #sekarang #bangkit #pakaianimport #gembel #receh #kece