#kulitcantik

Makanan Untuk Kulit Cantik Bercahaya (Glowing Skin) video

Beli 3 set Ni buat anda gebu putik cantik ke pompom...😍😍 Perhhh...! Mcm anak dara klu dah Ada anak😘.bukan setakat cankik sihat pun Ada 😍😍siapa lagi nak selit order blh WhatsApp Nafa CT 019-3534119 👄 Harga Tablet Vitamin C RM 59.90
👄 Harga Lotion Unta RM 35
👄 Harga Lotion snow RM 29
👄 SM RM 8
👄 SS RM 12

#snowwhiteviral
#Snowwhite
#sayajualsayapakai
#selangor
#snowwhiteselangor
#SnowWhiteSecret
#lotionviral
#cantik
#putihgebu
#putihbersih
#glowing
#gombak
#selayang
#kepong
#sungaibuloh
#kualalumpur
#usj
#taipan
#petalingjaya
#kecantikan
#kejelitaan
#kecantikandalaman
#kecantikanluaran
#kecantikankulit
#kulitcantik
#kulitputih
#kulitgebu
#kesihatan
Happy Tuesday! @claireeio is super excited about her new Atomy haul! 😘
What are you happy about or grateful for today? 😊🌈🌞 Absolute Quality | Absolute Price
.
.
.
#atomy #艾多美 #atomybeauty #kbeauty #skincare #haircare #beautycare #skincareroutine #howyouglow #happy #plantbased #naturalingredients #kulitsehat #kulitbersih #kulitcerah #kulitcantik #absolutequality #absoluteprice #atomyabsolutelife
#lahaddatu #sandakan #tawau #kotakinabalu #centrepoint #menggatalsabah #kenangawholesalecity #sungailong #penampang #beaufortsabah #keningauonlineshop #papar #putihgebu #kulitputih #kulitputih #kulitcantik #janapendapatan #dropship
#lahaddatu #sandakan #tawau #kotakinabalu #centrepoint #menggatalsabah #kenangawholesalecity #sungailong #penampang #beaufortsabah #keningauonlineshop #papar #putihgebu #kulitputih #kulitputih #kulitcantik #janapendapatan #dropship
TQ share sis...😍 ..tgk gambar pun dah tahu suka Sgt dgn vitamin C Snow White😍😍siapa lagi nak selit order blh WhatsApp Nafa CT 019-3534119 👄 Harga Tablet Vitamin C RM 59.90
👄 Harga Lotion Unta RM 35
👄 Harga Lotion snow RM 29
👄 SM RM 8
👄 SS RM 12

#snowwhiteviral
#Snowwhite
#sayajualsayapakai
#selangor
#snowwhiteselangor
#SnowWhiteSecret
#lotionviral
#cantik
#putihgebu
#putihbersih
#glowing
#gombak
#selayang
#kepong
#sungaibuloh
#kualalumpur
#usj
#taipan
#petalingjaya
#kecantikan
#kejelitaan
#kecantikandalaman
#kecantikanluaran
#kecantikankulit
#kulitcantik
#kulitputih
#kulitgebu
#kesihatan
Haiiii morning gurls!! Hari senin harus tetap semangat yaa!!!Tau gak suplemen kecantikan yang bisa dinikmati bersama minuman apa saja? Buza Hi collagen!
.
Benar. Agar lebih nikmat, kamu bisa mengonsumsi dengan mencampurkannya ke makanan atau minuman favoritmu seperti, sereal, jus, smothie, dll. Kali ini mimin bakal bagi resep Anti-aging juice ala buza
.
Bahan :
3 Sendok Yogurt
1 sendok Chia seeds
Es batu secukupnya
1 sachet Buza hi collagen
Lalu campurkan semua bahan jadi satu dalam blender, ANTI AGING JUICE siap untuk diminum!
#buzahicollagen #collagendrink #suplemen #vitamin #kolagen #beautydrink #beautyskin #kulitcantik #beauty #antiaging #antikeriput #antiwrinkle #perfectskin #awetmuda #flawlessskin#mencegahpenuaan #antikerut #infocantik #skincare #beautycare #resep
Glowing skin is a result of profer skincare. It means you can wear less makeup and let skin shine through.

#skincare #nuskin #nuskinindonesia #skincarenuskin #kulitcantik #loveyourskin #galvafacespa #galvanicsystem #galvaspa
SEMPENA KONSERT SOUL SISTERS JOM MENANG 2 TIKET PERCUMA!😍😍😍
.
BELI SET PINKY!PINKY! DAN ANDA LAYAK JADI PEMENANG ISTIMEWA 😎😎
.
Hai..Hai..Hai…😉😉Uolls pengguna produk Pinky!Pinky! kesayangan kami… Tahu tak yang uolls semua berpeluang menjadi “PEMENANG ISTIMEWA” untuk 2 Tiket Konsert Soul Sisters secara LIVE di Istana Budaya pada 5 & 6 April 2019 .
.
Cara untuk uolls2 semua dapatkan 2 tiket Konsert ni senang jer…
Dengan hanya membuat pembelian Set Combo 3👇🏻👇🏻:
.
KOMBO 3 : SOAP, LOTION & SERUM
1. Pembelian Collagen Soap, Lotion SPF35 bersama Gold Glowing Serum atau
2. Pembelian Gold Collagen Soap, Lotion SPF50 bersama Gold Glowing Serum
.
Uolls yang membeli mulai pada hari ini 25hb sehingga 31 Mac 2019 sahaja yang layak menjadi Pemenang Istimewa Pinky!Pinky! yang akan dipilih dan diumumkan sendiri oleh Siti Sarah tawww… 😱😍👏🏻
.
Jom Grab sekarang Pinky Darling… Good Luck.😘😘👍🏻👍🏻💖💖💖
.
SYARAT UNTUK MEMENANGI :
✅ 1 pemenang sahaja yang membeli set Kombo 3
✅ pemenang dipilih secara rawak oleh Siti Sarah pada Isnin 1 April 2019
✅ Bukti pembelian akan menjadi rujukan kami.
.
Kempen ini akan bermula dari 25 sehingga 31 Mac 2019.
.
PINKY!PINKY! Your Beauty Bestie!
.
Dapatkan Pinky Pinky dari Agent kami:
@pinkypinkyagent
.
SELANGOR, SEM. MALAYSIA
—————————
COD : Klang,kapar,meru,setia alam,bkt raja,shah alam,petaling jaya.🛵🛵🛵 POS : Seluruh Malaysia✈✈ FOR FAST RESPOND WHATSAPP:- www.wasap.my/+60182706729/Pinky
www.wasap.my/+60182706729/Pinky
www.wasap.my/+60182706729/Pinky
.
FB : pinkypinky.klang
IG : @pinkypinkyklang

#pinkypinkyklang
#sitisarah
#pinkypinky
#cantik
#pinkypinkyhq #pinkypinkysitisarah #pinkypinkysoap #pinkypinkylotion #pinkypinkyserum #pinkydarlings #soulsistersconcert #pinkypinkycontest #sitisarah #shuibsepahtu #assalamualaikum #malaysia #kualalumpur #artismalaysia #cantik #cantikskincare #nakcantik #jomcantik #putihgebu #putih #kulitcantik #beauty #beautiful #onlineshopping #malaysiaonlineshop #agentwanted #stokistwanted #dropshipwanted
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
NEW PRODUCK 🎉
VITAMIN C SERUM 🌹

Melembabkan, mencerahkan dan memperbaiki kulit melalui campuran Vitamin C, Asam Hyaluronic, MSM dan Gotu Kola. Cukup lembut untuk penggunaan sehari-hari, serum wajah ini dapat membantu melawan polutan dan kerusakan akibat sinar matahari. Dapatkan nada dan warna kulit yang lebih merata!

Bahan utama:
-Organic Aloe Vera: Menyembuhkan dan melembutkan kulit
- Vitamin C: Antioksidan yang membersihkan kotoran
- MSM: Mengurangi stres dan peradangan oksidatif, dan bertindak sebagai pelindung otot
- Hyaluronic Acid: Membantu kulit menyerap hingga 1000 kali lebih banyak kelembaban
- Witch Hazel: Berfungsi sebagai antioksidan
- Organic Jojoba Oil: Memiliki sifat anti-jamur, anti-bakteri dan anti-inflamasi

Benefit :
- Mencegah pembentukan radikal bebas
- Mengurangi pembentukan kerutan
- Memudar bintik-bintik matahari dan perubahan warna
- Mengembalikan kekencangan dan keremajaan pada elastisitas kulit
- Menghimpun sel-sel kulit untuk mendapatkan tekstur dan warna kulit yang terlihat jelas

Info pemesanan via WA : 083852218325

#vitamincserum #krimpemutihwajah #vitaminwajah #creamhn #serumwajah #hbwhitening #pemutihbadanampuh #frutaminsoap #creamwajah #langsing #kecantikanwajah #mengencangkanwajah #energyofakad #makeup #pemutihwajahalami #creamwajahaman #creamtabita #glowingskin #wajahglowing #skincaremurah #diet #kulitcantik #glutavicy #maskerorganik #serumpemutihwajah #cantikalami #perawatanwajah #suplemenkulit #creamglowing #kosmetikmurah
🔜Mau nambah tinggi tubuh 5-10 cm atau 7-15 cm ataupun 12-18 bahkan sampai 20 cm hanya dalam waktu singkat,, disini tempatnya.. Makasih Buat YG SUDAH ORDER 😍 di tempat kami.. SADARKAH KAMU JIKA INGIN MELAMAR KERJA DI PERUSAHAAN ATAU INGIN JADI POLISI, TENTARA TINGGI BADAN SERTA PENAMPILAN YANG MERAIK SANGAT MENENTUKAN DITERIMA ATAU TIDAKNYA KAMU 😂

Dan Faktanya Tubuh Yang KURANG Ideal Bukan hanya karena faktor keturunan, tapi lebih karena asupan nutrisi yang kurang dan Pola hidup yang tidak sehat. SO, yuk segera wujudkan impianmu memiliki tubub yang ideal dengan herbal terbaik dari TIENS .

Mau Solusi??
✔ KITA MENYEDIAKAN JUGA SUPLEMEN KESEHATAN DAN KEINDAHAN TUBUH;
✅ PENINGGI BADAN CEPAT
✅ SUPLEMEN LANGSING AMPUH
✅ SUPLEMEN PENGGEMUK
✅ SUPLEMEN PEMUTIH WAJAH DAN BADAN
✅ SUPLEMEN MASALAH JERAWATAN ATAU WAJAH BERMINYAK
✅ MENGENCANGKAN DAN MEMPERINDAH PAYUDARA ⭕⭕
✅ Dll..!! CHAT AJA DI SINI! Konsultasi.
Chatt:

IdLine : sehatalami8
WhatsApp : +62 852 1495 7724

Alasan memilih produk kita
✔️-BPOM
✔️-Penghargaan internasional
✔️-Aman karna herbal
✔️-Tidak ketergantungan
✔️-HALAL MUI Indonesia dan Ulama MALAYSIA

Yuk order mumpung lagi DISKON
➡ BEBAS ONGKOS KIRIM
SE INDONESI💯 🌎 Pengiriman Internasional  Konsultasi Gratis !! 😊 .

#fashionvalet #intrendmalaysia #fesyenmalaysia #bazaarpaknildress #malaysiafashion #ootdmalaysia #longshirtmalaysia #bajumurahmalaysia #igshopmalaysia #sapotlokal #perlaking #perlakingmalaysia #perlakingmurah #perlakingoffer #perlakingjb #perlakinghebat #perlakingrajamutiara #perlakingori #jeragat #jerawat #kulitcantik #parutjerawat #jeragathilang #kasut #kasutmalaysia #kasutmurah #kasutcantik #kasutbaby
🔜Mau nambah tinggi tubuh 5-10 cm atau 7-15 cm ataupun 12-18 bahkan sampai 20 cm hanya dalam waktu singkat,, disini tempatnya.. Makasih Buat YG SUDAH ORDER 😍 di tempat kami.. SADARKAH KAMU JIKA INGIN MELAMAR KERJA DI PERUSAHAAN ATAU INGIN JADI POLISI, TENTARA TINGGI BADAN SERTA PENAMPILAN YANG MERAIK SANGAT MENENTUKAN DITERIMA ATAU TIDAKNYA KAMU 😂

Dan Faktanya Tubuh Yang KURANG Ideal Bukan hanya karena faktor keturunan, tapi lebih karena asupan nutrisi yang kurang dan Pola hidup yang tidak sehat. SO, yuk segera wujudkan impianmu memiliki tubub yang ideal dengan herbal terbaik dari TIENS .

Mau Solusi??
✔ KITA MENYEDIAKAN JUGA SUPLEMEN KESEHATAN DAN KEINDAHAN TUBUH;
✅ PENINGGI BADAN CEPAT
✅ SUPLEMEN LANGSING AMPUH
✅ SUPLEMEN PENGGEMUK
✅ SUPLEMEN PEMUTIH WAJAH DAN BADAN
✅ SUPLEMEN MASALAH JERAWATAN ATAU WAJAH BERMINYAK
✅ MENGENCANGKAN DAN MEMPERINDAH PAYUDARA ⭕⭕
✅ Dll..!! CHAT AJA DI SINI! Konsultasi.
Chatt:

IdLine : sehatalami8
WhatsApp : +62 852 1495 7724

Alasan memilih produk kita
✔️-BPOM
✔️-Penghargaan internasional
✔️-Aman karna herbal
✔️-Tidak ketergantungan
✔️-HALAL MUI Indonesia dan Ulama MALAYSIA

Yuk order mumpung lagi DISKON
➡ BEBAS ONGKOS KIRIM
SE INDONESI💯 🌎 Pengiriman Internasional  Konsultasi Gratis !! 😊 .

#fashionvalet #intrendmalaysia #fesyenmalaysia #bazaarpaknildress #malaysiafashion #ootdmalaysia #longshirtmalaysia #bajumurahmalaysia #igshopmalaysia #sapotlokal #perlaking #perlakingmalaysia #perlakingmurah #perlakingoffer #perlakingjb #perlakinghebat #perlakingrajamutiara #perlakingori #jeragat #jerawat #kulitcantik #parutjerawat #jeragathilang #kasut #kasutmalaysia #kasutmurah #kasutcantik #kasutbaby
🔜Mau nambah tinggi tubuh 5-10 cm atau 7-15 cm ataupun 12-18 bahkan sampai 20 cm hanya dalam waktu singkat,, disini tempatnya.. Makasih Buat YG SUDAH ORDER 😍 di tempat kami.. SADARKAH KAMU JIKA INGIN MELAMAR KERJA DI PERUSAHAAN ATAU INGIN JADI POLISI, TENTARA TINGGI BADAN SERTA PENAMPILAN YANG MERAIK SANGAT MENENTUKAN DITERIMA ATAU TIDAKNYA KAMU 😂

Dan Faktanya Tubuh Yang KURANG Ideal Bukan hanya karena faktor keturunan, tapi lebih karena asupan nutrisi yang kurang dan Pola hidup yang tidak sehat. SO, yuk segera wujudkan impianmu memiliki tubub yang ideal dengan herbal terbaik dari TIENS .

Mau Solusi??
✔ KITA MENYEDIAKAN JUGA SUPLEMEN KESEHATAN DAN KEINDAHAN TUBUH;
✅ PENINGGI BADAN CEPAT
✅ SUPLEMEN LANGSING AMPUH
✅ SUPLEMEN PENGGEMUK
✅ SUPLEMEN PEMUTIH WAJAH DAN BADAN
✅ SUPLEMEN MASALAH JERAWATAN ATAU WAJAH BERMINYAK
✅ MENGENCANGKAN DAN MEMPERINDAH PAYUDARA ⭕⭕
✅ Dll..!! CHAT AJA DI SINI! Konsultasi.
Chatt:

IdLine : sehatalami8
WhatsApp : +62 852 1495 7724

Alasan memilih produk kita
✔️-BPOM
✔️-Penghargaan internasional
✔️-Aman karna herbal
✔️-Tidak ketergantungan
✔️-HALAL MUI Indonesia dan Ulama MALAYSIA

Yuk order mumpung lagi DISKON
➡ BEBAS ONGKOS KIRIM
SE INDONESI💯 🌎 Pengiriman Internasional  Konsultasi Gratis !! 😊 .

#fashionvalet #intrendmalaysia #fesyenmalaysia #bazaarpaknildress #malaysiafashion #ootdmalaysia #longshirtmalaysia #bajumurahmalaysia #igshopmalaysia #sapotlokal #perlaking #perlakingmalaysia #perlakingmurah #perlakingoffer #perlakingjb #perlakinghebat #perlakingrajamutiara #perlakingori #jeragat #jerawat #kulitcantik #parutjerawat #jeragathilang #kasut #kasutmalaysia #kasutmurah #kasutcantik #kasutbaby
🔜Mau nambah tinggi tubuh 5-10 cm atau 7-15 cm ataupun 12-18 bahkan sampai 20 cm hanya dalam waktu singkat,, disini tempatnya.. Makasih Buat YG SUDAH ORDER 😍 di tempat kami.. SADARKAH KAMU JIKA INGIN MELAMAR KERJA DI PERUSAHAAN ATAU INGIN JADI POLISI, TENTARA TINGGI BADAN SERTA PENAMPILAN YANG MERAIK SANGAT MENENTUKAN DITERIMA ATAU TIDAKNYA KAMU 😂

Dan Faktanya Tubuh Yang KURANG Ideal Bukan hanya karena faktor keturunan, tapi lebih karena asupan nutrisi yang kurang dan Pola hidup yang tidak sehat. SO, yuk segera wujudkan impianmu memiliki tubub yang ideal dengan herbal terbaik dari TIENS .

Mau Solusi??
✔ KITA MENYEDIAKAN JUGA SUPLEMEN KESEHATAN DAN KEINDAHAN TUBUH;
✅ PENINGGI BADAN CEPAT
✅ SUPLEMEN LANGSING AMPUH
✅ SUPLEMEN PENGGEMUK
✅ SUPLEMEN PEMUTIH WAJAH DAN BADAN
✅ SUPLEMEN MASALAH JERAWATAN ATAU WAJAH BERMINYAK
✅ MENGENCANGKAN DAN MEMPERINDAH PAYUDARA ⭕⭕
✅ Dll..!! CHAT AJA DI SINI! Konsultasi.
Chatt:

IdLine : sehatalami8
WhatsApp : +62 852 1495 7724

Alasan memilih produk kita
✔️-BPOM
✔️-Penghargaan internasional
✔️-Aman karna herbal
✔️-Tidak ketergantungan
✔️-HALAL MUI Indonesia dan Ulama MALAYSIA

Yuk order mumpung lagi DISKON
➡ BEBAS ONGKOS KIRIM
SE INDONESI💯 🌎 Pengiriman Internasional  Konsultasi Gratis !! 😊 .

#fashionvalet #intrendmalaysia #fesyenmalaysia #bazaarpaknildress #malaysiafashion #ootdmalaysia #longshirtmalaysia #bajumurahmalaysia #igshopmalaysia #sapotlokal #perlaking #perlakingmalaysia #perlakingmurah #perlakingoffer #perlakingjb #perlakinghebat #perlakingrajamutiara #perlakingori #jeragat #jerawat #kulitcantik #parutjerawat #jeragathilang #kasut #kasutmalaysia #kasutmurah #kasutcantik #kasutbaby
🔜Mau nambah tinggi tubuh 5-10 cm atau 7-15 cm ataupun 12-18 bahkan sampai 20 cm hanya dalam waktu singkat,, disini tempatnya.. Makasih Buat YG SUDAH ORDER 😍 di tempat kami.. SADARKAH KAMU JIKA INGIN MELAMAR KERJA DI PERUSAHAAN ATAU INGIN JADI POLISI, TENTARA TINGGI BADAN SERTA PENAMPILAN YANG MERAIK SANGAT MENENTUKAN DITERIMA ATAU TIDAKNYA KAMU 😂

Dan Faktanya Tubuh Yang KURANG Ideal Bukan hanya karena faktor keturunan, tapi lebih karena asupan nutrisi yang kurang dan Pola hidup yang tidak sehat. SO, yuk segera wujudkan impianmu memiliki tubub yang ideal dengan herbal terbaik dari TIENS .

Mau Solusi??
✔ KITA MENYEDIAKAN JUGA SUPLEMEN KESEHATAN DAN KEINDAHAN TUBUH;
✅ PENINGGI BADAN CEPAT
✅ SUPLEMEN LANGSING AMPUH
✅ SUPLEMEN PENGGEMUK
✅ SUPLEMEN PEMUTIH WAJAH DAN BADAN
✅ SUPLEMEN MASALAH JERAWATAN ATAU WAJAH BERMINYAK
✅ MENGENCANGKAN DAN MEMPERINDAH PAYUDARA ⭕⭕
✅ Dll..!! CHAT AJA DI SINI! Konsultasi.
Chatt:

IdLine : sehatalami8
WhatsApp : +62 852 1495 7724

Alasan memilih produk kita
✔️-BPOM
✔️-Penghargaan internasional
✔️-Aman karna herbal
✔️-Tidak ketergantungan
✔️-HALAL MUI Indonesia dan Ulama MALAYSIA

Yuk order mumpung lagi DISKON
➡ BEBAS ONGKOS KIRIM
SE INDONESI💯 🌎 Pengiriman Internasional  Konsultasi Gratis !! 😊 .

#fashionvalet #intrendmalaysia #fesyenmalaysia #bazaarpaknildress #malaysiafashion #ootdmalaysia #longshirtmalaysia #bajumurahmalaysia #igshopmalaysia #sapotlokal #perlaking #perlakingmalaysia #perlakingmurah #perlakingoffer #perlakingjb #perlakinghebat #perlakingrajamutiara #perlakingori #jeragat #jerawat #kulitcantik #parutjerawat #jeragathilang #kasut #kasutmalaysia #kasutmurah #kasutcantik #kasutbaby
🔜Mau nambah tinggi tubuh 5-10 cm atau 7-15 cm ataupun 12-18 bahkan sampai 20 cm hanya dalam waktu singkat,, disini tempatnya.. Makasih Buat YG SUDAH ORDER 😍 di tempat kami.. SADARKAH KAMU JIKA INGIN MELAMAR KERJA DI PERUSAHAAN ATAU INGIN JADI POLISI, TENTARA TINGGI BADAN SERTA PENAMPILAN YANG MERAIK SANGAT MENENTUKAN DITERIMA ATAU TIDAKNYA KAMU 😂

Dan Faktanya Tubuh Yang KURANG Ideal Bukan hanya karena faktor keturunan, tapi lebih karena asupan nutrisi yang kurang dan Pola hidup yang tidak sehat. SO, yuk segera wujudkan impianmu memiliki tubub yang ideal dengan herbal terbaik dari TIENS .

Mau Solusi??
✔ KITA MENYEDIAKAN JUGA SUPLEMEN KESEHATAN DAN KEINDAHAN TUBUH;
✅ PENINGGI BADAN CEPAT
✅ SUPLEMEN LANGSING AMPUH
✅ SUPLEMEN PENGGEMUK
✅ SUPLEMEN PEMUTIH WAJAH DAN BADAN
✅ SUPLEMEN MASALAH JERAWATAN ATAU WAJAH BERMINYAK
✅ MENGENCANGKAN DAN MEMPERINDAH PAYUDARA ⭕⭕
✅ Dll..!! CHAT AJA DI SINI! Konsultasi.
Chatt:

IdLine : sehatalami8
WhatsApp : +62 852 1495 7724

Alasan memilih produk kita
✔️-BPOM
✔️-Penghargaan internasional
✔️-Aman karna herbal
✔️-Tidak ketergantungan
✔️-HALAL MUI Indonesia dan Ulama MALAYSIA

Yuk order mumpung lagi DISKON
➡ BEBAS ONGKOS KIRIM
SE INDONESI💯 🌎 Pengiriman Internasional  Konsultasi Gratis !! 😊 .

#fashionvalet #intrendmalaysia #fesyenmalaysia #bazaarpaknildress #malaysiafashion #ootdmalaysia #longshirtmalaysia #bajumurahmalaysia #igshopmalaysia #sapotlokal #perlaking #perlakingmalaysia #perlakingmurah #perlakingoffer #perlakingjb #perlakinghebat #perlakingrajamutiara #perlakingori #jeragat #jerawat #kulitcantik #parutjerawat #jeragathilang #kasut #kasutmalaysia #kasutmurah #kasutcantik #kasutbaby
Momies sudah coba Ameryn belum.....? Kalau belum mangga atuh diorder barangkali cocok Trus jodoh.....😍 bentar lagi mau lebaran lhoo.. pasti pengen kinclong di hari yg fitri kan.... 🤩😘 Mau ngobrol2 & tanya2 Ameryn bisa Langsung chit chat saya di 081314710161 yaaa....❤️ Salam syantik 💋

#ameryn #amerynskincare #skincarejkt #amerynjakarta #agenameryn #skincaresolution #kulitcantik #kulitsehat #glowing #wajahcerah #mencerahkanwajah #perawatanwajah #perawatankulit #kecantikan
Momies sudah coba Ameryn belum.....? Kalau belum mangga atuh diorder barangkali cocok Trus jodoh.....😍 bentar lagi mau lebaran lhoo.. pasti pengen kinclong di hari yg fitri kan.... 🤩😘 Mau ngobrol2 & tanya2 Ameryn bisa Langsung chit chat saya di 081314710161 yaaa....❤️ Salam syantik 💋

#ameryn #amerynskincare #skincarejkt #amerynjakarta #agenameryn #skincaresolution #kulitcantik #kulitsehat #glowing #wajahcerah #mencerahkanwajah #perawatanwajah #perawatankulit #kecantikan
Momies sudah coba Ameryn belum.....? Kalau belum mangga atuh diorder barangkali cocok Trus jodoh.....😍 bentar lagi mau lebaran lhoo.. pasti pengen kinclong di hari yg fitri kan.... 🤩😘 Mau ngobrol2 & tanya2 Ameryn bisa Langsung chit chat saya di 081314710161 yaaa....❤️ Salam syantik 💋

#ameryn #amerynskincare #skincarejkt #amerynjakarta #agenameryn #skincaresolution #kulitcantik #kulitsehat #glowing #wajahcerah #mencerahkanwajah #perawatanwajah #perawatankulit #kecantikan
Assalammualaikum semua, hari ni fizah nak share yang ESP tengah PROMOSI.
.

Kalau ESp tu promo secara automatik banyak set dalam rangkaian supplement shaklee akan promo.😍
-

Inilah dia ENERGY SOY PROTEIN.
-

Sebelum tu kena tahu dulu apa kebaikan ESP yang buat ramai sangat orang berebut-rebut ESP tau.
.
.
✔ kebaikan ESP

1- Cerahkan kulit
2- Hilangkan jeragat
3- Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus
4- Bantu mempercepatkan penyembuhan luka
5- Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan
6- Anjalkan aset wanita
7- Atasi gastrik dan pedih ulu hati
8- Mengatasi lesu
9- Menyihatkan rambut dan mengatasi keguguran
10- Menghaluskan tumit pecah
11- Membekalkan tenaga berterusan
12- Meningkatkan kualiti susu ibu
13- Meningkatkan pengeluaran susu
14- Pengganti sarapan dan supper
15- Dilengkapi dengan mineral kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang bersifat keasidan.
16- Meransang regenerasi sel kulit dan otot, mengurangkan kedutan
17- Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
18- Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral
19- Rendah lemak, tanpa kolestrol
20- Membantu mengurangkan risiko kanser,
21- Bertindak sebagai antioksidan,
22- Menguatkan sistem imun tubuh,
23- Mempertingkatkan tahap kolestol baik,
24- Memelihara kesihatan jantung
25- membantu menstabilkan hormon
.
Klik link di bio utk order @ wasap ke 0133468797
.
Harga promo hanya utk bulan ni sahaja 😍
.
#SayaJualShaklee #ShakleeMelawati #ShakleeKemensah #ShakleeKLCC #ShakleeZooNegara #KulitCantik #VivixKL #SetKurusKL #SayaNakCantik #jk1m #PromoShaklee #Jerawat #KualaLumpur #Neelofa #ShakleeJitra #ShakleeSetiawangsa #Pavilion #shakleealorsetar #shakleeutara #setkurusshaklee #esp #espshaklee #kusam #jeragat #jerawatbatu #parutjerawat #milkbooster #sethamilshaklee #fattzura #nakkurus
Assalammualaikum semua, hari ni fizah nak share yang ESP tengah PROMOSI.
.

Kalau ESp tu promo secara automatik banyak set dalam rangkaian supplement shaklee akan promo.😍
-

Inilah dia ENERGY SOY PROTEIN.
-

Sebelum tu kena tahu dulu apa kebaikan ESP yang buat ramai sangat orang berebut-rebut ESP tau.
.
.
✔ kebaikan ESP

1- Cerahkan kulit
2- Hilangkan jeragat
3- Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus
4- Bantu mempercepatkan penyembuhan luka
5- Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan
6- Anjalkan aset wanita
7- Atasi gastrik dan pedih ulu hati
8- Mengatasi lesu
9- Menyihatkan rambut dan mengatasi keguguran
10- Menghaluskan tumit pecah
11- Membekalkan tenaga berterusan
12- Meningkatkan kualiti susu ibu
13- Meningkatkan pengeluaran susu
14- Pengganti sarapan dan supper
15- Dilengkapi dengan mineral kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang bersifat keasidan.
16- Meransang regenerasi sel kulit dan otot, mengurangkan kedutan
17- Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
18- Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral
19- Rendah lemak, tanpa kolestrol
20- Membantu mengurangkan risiko kanser,
21- Bertindak sebagai antioksidan,
22- Menguatkan sistem imun tubuh,
23- Mempertingkatkan tahap kolestol baik,
24- Memelihara kesihatan jantung
25- membantu menstabilkan hormon
.
Klik link di bio utk order @ wasap ke 0133468797
.
Harga promo hanya utk bulan ni sahaja 😍
.
#SayaJualShaklee #ShakleeMelawati #ShakleeKemensah #ShakleeKLCC #ShakleeZooNegara #KulitCantik #VivixKL #SetKurusKL #SayaNakCantik #jk1m #PromoShaklee #Jerawat #KualaLumpur #Neelofa #ShakleeJitra #ShakleeSetiawangsa #Pavilion #shakleealorsetar #shakleeutara #setkurusshaklee #esp #espshaklee #kusam #jeragat #jerawatbatu #parutjerawat #milkbooster #sethamilshaklee #fattzura #nakkurus
Assalammualaikum semua, hari ni fizah nak share yang ESP tengah PROMOSI.
.

Kalau ESp tu promo secara automatik banyak set dalam rangkaian supplement shaklee akan promo.😍
-

Inilah dia ENERGY SOY PROTEIN.
-

Sebelum tu kena tahu dulu apa kebaikan ESP yang buat ramai sangat orang berebut-rebut ESP tau.
.
.
✔ kebaikan ESP

1- Cerahkan kulit
2- Hilangkan jeragat
3- Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus
4- Bantu mempercepatkan penyembuhan luka
5- Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan
6- Anjalkan aset wanita
7- Atasi gastrik dan pedih ulu hati
8- Mengatasi lesu
9- Menyihatkan rambut dan mengatasi keguguran
10- Menghaluskan tumit pecah
11- Membekalkan tenaga berterusan
12- Meningkatkan kualiti susu ibu
13- Meningkatkan pengeluaran susu
14- Pengganti sarapan dan supper
15- Dilengkapi dengan mineral kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang bersifat keasidan.
16- Meransang regenerasi sel kulit dan otot, mengurangkan kedutan
17- Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
18- Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral
19- Rendah lemak, tanpa kolestrol
20- Membantu mengurangkan risiko kanser,
21- Bertindak sebagai antioksidan,
22- Menguatkan sistem imun tubuh,
23- Mempertingkatkan tahap kolestol baik,
24- Memelihara kesihatan jantung
25- membantu menstabilkan hormon
.
Klik link di bio utk order @ wasap ke 0133468797
.
Harga promo hanya utk bulan ni sahaja 😍
.
#SayaJualShaklee #ShakleeMelawati #ShakleeKemensah #ShakleeKLCC #ShakleeZooNegara #KulitCantik #VivixKL #SetKurusKL #SayaNakCantik #jk1m #PromoShaklee #Jerawat #KualaLumpur #Neelofa #ShakleeJitra #ShakleeSetiawangsa #Pavilion #shakleealorsetar #shakleeutara #setkurusshaklee #esp #espshaklee #kusam #jeragat #jerawatbatu #parutjerawat #milkbooster #sethamilshaklee #fattzura #nakkurus
Pure Soap Whitening Azrina yang memberikan keajaiban pada kulit tubuhmu terbuat dari bahan yang alami dan aman ya 😊
.
Yuk ciptakan keajaiban untuk kulit cantikmu sekarang juga dan berikan perlindungan ekstra kulit tubuhmu karna kulit tubuhmu juga membutuhkan nutrisi ya girls😊
.
#kulitcantik #kulitputihalami
JANGAN LUPA UNTUK CONSUME @STAR _MORNING_HQ UNTUK DAPAT KAN KULIT SIHAT SEPANJANG HARI DAN MEMBANTU MEMBERI TERNAGA SEPAJANG HARI @dizane96 #kulitsihat#kulitcantik#cantik#badanbertenagasepanjanghari#
🔜Mau nambah tinggi tubuh 5-10 cm atau 7-15 cm ataupun 12-18 bahkan sampai 20 cm hanya dalam waktu singkat,, disini tempatnya.. Makasih Buat YG SUDAH ORDER 😍 di tempat kami.. SADARKAH KAMU JIKA INGIN MELAMAR KERJA DI PERUSAHAAN ATAU INGIN JADI POLISI, TENTARA TINGGI BADAN SERTA PENAMPILAN YANG MERAIK SANGAT MENENTUKAN DITERIMA ATAU TIDAKNYA KAMU 😂

Dan Faktanya Tubuh Yang KURANG Ideal Bukan hanya karena faktor keturunan, tapi lebih karena asupan nutrisi yang kurang dan Pola hidup yang tidak sehat. SO, yuk segera wujudkan impianmu memiliki tubub yang ideal dengan herbal terbaik dari TIENS .

Mau Solusi??
✔ KITA MENYEDIAKAN JUGA SUPLEMEN KESEHATAN DAN KEINDAHAN TUBUH;
✅ PENINGGI BADAN CEPAT
✅ SUPLEMEN LANGSING AMPUH
✅ SUPLEMEN PENGGEMUK
✅ SUPLEMEN PEMUTIH WAJAH DAN BADAN
✅ SUPLEMEN MASALAH JERAWATAN ATAU WAJAH BERMINYAK
✅ MENGENCANGKAN DAN MEMPERINDAH PAYUDARA ⭕⭕
✅ Dll..!! CHAT AJA DI SINI! Konsultasi.
Chatt:

IdLine : sehatalami8
WhatsApp : +62 852 1495 7724

Alasan memilih produk kita
✔️-BPOM
✔️-Penghargaan internasional
✔️-Aman karna herbal
✔️-Tidak ketergantungan
✔️-HALAL MUI Indonesia dan Ulama MALAYSIA

Yuk order mumpung lagi DISKON
➡ BEBAS ONGKOS KIRIM
SE INDONESI💯 🌎 Pengiriman Internasional  Konsultasi Gratis !! 😊 .

#fashionvalet #intrendmalaysia #fesyenmalaysia #bazaarpaknildress #malaysiafashion #ootdmalaysia #longshirtmalaysia #bajumurahmalaysia #igshopmalaysia #sapotlokal #perlaking #perlakingmalaysia #perlakingmurah #perlakingoffer #perlakingjb #perlakinghebat #perlakingrajamutiara #perlakingori #jeragat #jerawat #kulitcantik #parutjerawat #jeragathilang #kasut #kasutmalaysia #kasutmurah #kasutcantik #kasutbaby
🔜Mau nambah tinggi tubuh 5-10 cm atau 7-15 cm ataupun 12-18 bahkan sampai 20 cm hanya dalam waktu singkat,, disini tempatnya.. Makasih Buat YG SUDAH ORDER 😍 di tempat kami.. SADARKAH KAMU JIKA INGIN MELAMAR KERJA DI PERUSAHAAN ATAU INGIN JADI POLISI, TENTARA TINGGI BADAN SERTA PENAMPILAN YANG MERAIK SANGAT MENENTUKAN DITERIMA ATAU TIDAKNYA KAMU 😂

Dan Faktanya Tubuh Yang KURANG Ideal Bukan hanya karena faktor keturunan, tapi lebih karena asupan nutrisi yang kurang dan Pola hidup yang tidak sehat. SO, yuk segera wujudkan impianmu memiliki tubub yang ideal dengan herbal terbaik dari TIENS .

Mau Solusi??
✔ KITA MENYEDIAKAN JUGA SUPLEMEN KESEHATAN DAN KEINDAHAN TUBUH;
✅ PENINGGI BADAN CEPAT
✅ SUPLEMEN LANGSING AMPUH
✅ SUPLEMEN PENGGEMUK
✅ SUPLEMEN PEMUTIH WAJAH DAN BADAN
✅ SUPLEMEN MASALAH JERAWATAN ATAU WAJAH BERMINYAK
✅ MENGENCANGKAN DAN MEMPERINDAH PAYUDARA ⭕⭕
✅ Dll..!! CHAT AJA DI SINI! Konsultasi.
Chatt:

IdLine : sehatalami8
WhatsApp : +62 852 1495 7724

Alasan memilih produk kita
✔️-BPOM
✔️-Penghargaan internasional
✔️-Aman karna herbal
✔️-Tidak ketergantungan
✔️-HALAL MUI Indonesia dan Ulama MALAYSIA

Yuk order mumpung lagi DISKON
➡ BEBAS ONGKOS KIRIM
SE INDONESI💯 🌎 Pengiriman Internasional  Konsultasi Gratis !! 😊 .

#fashionvalet #intrendmalaysia #fesyenmalaysia #bazaarpaknildress #malaysiafashion #ootdmalaysia #longshirtmalaysia #bajumurahmalaysia #igshopmalaysia #sapotlokal #perlaking #perlakingmalaysia #perlakingmurah #perlakingoffer #perlakingjb #perlakinghebat #perlakingrajamutiara #perlakingori #jeragat #jerawat #kulitcantik #parutjerawat #jeragathilang #kasut #kasutmalaysia #kasutmurah #kasutcantik #kasutbaby
🔜Mau nambah tinggi tubuh 5-10 cm atau 7-15 cm ataupun 12-18 bahkan sampai 20 cm hanya dalam waktu singkat,, disini tempatnya.. Makasih Buat YG SUDAH ORDER 😍 di tempat kami.. SADARKAH KAMU JIKA INGIN MELAMAR KERJA DI PERUSAHAAN ATAU INGIN JADI POLISI, TENTARA TINGGI BADAN SERTA PENAMPILAN YANG MERAIK SANGAT MENENTUKAN DITERIMA ATAU TIDAKNYA KAMU 😂

Dan Faktanya Tubuh Yang KURANG Ideal Bukan hanya karena faktor keturunan, tapi lebih karena asupan nutrisi yang kurang dan Pola hidup yang tidak sehat. SO, yuk segera wujudkan impianmu memiliki tubub yang ideal dengan herbal terbaik dari TIENS .

Mau Solusi??
✔ KITA MENYEDIAKAN JUGA SUPLEMEN KESEHATAN DAN KEINDAHAN TUBUH;
✅ PENINGGI BADAN CEPAT
✅ SUPLEMEN LANGSING AMPUH
✅ SUPLEMEN PENGGEMUK
✅ SUPLEMEN PEMUTIH WAJAH DAN BADAN
✅ SUPLEMEN MASALAH JERAWATAN ATAU WAJAH BERMINYAK
✅ MENGENCANGKAN DAN MEMPERINDAH PAYUDARA ⭕⭕
✅ Dll..!! CHAT AJA DI SINI! Konsultasi.
Chatt:

IdLine : sehatalami8
WhatsApp : +62 852 1495 7724

Alasan memilih produk kita
✔️-BPOM
✔️-Penghargaan internasional
✔️-Aman karna herbal
✔️-Tidak ketergantungan
✔️-HALAL MUI Indonesia dan Ulama MALAYSIA

Yuk order mumpung lagi DISKON
➡ BEBAS ONGKOS KIRIM
SE INDONESI💯 🌎 Pengiriman Internasional  Konsultasi Gratis !! 😊 .

#fashionvalet #intrendmalaysia #fesyenmalaysia #bazaarpaknildress #malaysiafashion #ootdmalaysia #longshirtmalaysia #bajumurahmalaysia #igshopmalaysia #sapotlokal #perlaking #perlakingmalaysia #perlakingmurah #perlakingoffer #perlakingjb #perlakinghebat #perlakingrajamutiara #perlakingori #jeragat #jerawat #kulitcantik #parutjerawat #jeragathilang #kasut #kasutmalaysia #kasutmurah #kasutcantik #kasutbaby
🔜Mau nambah tinggi tubuh 5-10 cm atau 7-15 cm ataupun 12-18 bahkan sampai 20 cm hanya dalam waktu singkat,, disini tempatnya.. Makasih Buat YG SUDAH ORDER 😍 di tempat kami.. SADARKAH KAMU JIKA INGIN MELAMAR KERJA DI PERUSAHAAN ATAU INGIN JADI POLISI, TENTARA TINGGI BADAN SERTA PENAMPILAN YANG MERAIK SANGAT MENENTUKAN DITERIMA ATAU TIDAKNYA KAMU 😂

Dan Faktanya Tubuh Yang KURANG Ideal Bukan hanya karena faktor keturunan, tapi lebih karena asupan nutrisi yang kurang dan Pola hidup yang tidak sehat. SO, yuk segera wujudkan impianmu memiliki tubub yang ideal dengan herbal terbaik dari TIENS .

Mau Solusi??
✔ KITA MENYEDIAKAN JUGA SUPLEMEN KESEHATAN DAN KEINDAHAN TUBUH;
✅ PENINGGI BADAN CEPAT
✅ SUPLEMEN LANGSING AMPUH
✅ SUPLEMEN PENGGEMUK
✅ SUPLEMEN PEMUTIH WAJAH DAN BADAN
✅ SUPLEMEN MASALAH JERAWATAN ATAU WAJAH BERMINYAK
✅ MENGENCANGKAN DAN MEMPERINDAH PAYUDARA ⭕⭕
✅ Dll..!! CHAT AJA DI SINI! Konsultasi.
Chatt:

IdLine : sehatalami8
WhatsApp : +62 852 1495 7724

Alasan memilih produk kita
✔️-BPOM
✔️-Penghargaan internasional
✔️-Aman karna herbal
✔️-Tidak ketergantungan
✔️-HALAL MUI Indonesia dan Ulama MALAYSIA

Yuk order mumpung lagi DISKON
➡ BEBAS ONGKOS KIRIM
SE INDONESI💯 🌎 Pengiriman Internasional  Konsultasi Gratis !! 😊 .

#fashionvalet #intrendmalaysia #fesyenmalaysia #bazaarpaknildress #malaysiafashion #ootdmalaysia #longshirtmalaysia #bajumurahmalaysia #igshopmalaysia #sapotlokal #perlaking #perlakingmalaysia #perlakingmurah #perlakingoffer #perlakingjb #perlakinghebat #perlakingrajamutiara #perlakingori #jeragat #jerawat #kulitcantik #parutjerawat #jeragathilang #kasut #kasutmalaysia #kasutmurah #kasutcantik #kasutbaby
🔜Mau nambah tinggi tubuh 5-10 cm atau 7-15 cm ataupun 12-18 bahkan sampai 20 cm hanya dalam waktu singkat,, disini tempatnya.. Makasih Buat YG SUDAH ORDER 😍 di tempat kami.. SADARKAH KAMU JIKA INGIN MELAMAR KERJA DI PERUSAHAAN ATAU INGIN JADI POLISI, TENTARA TINGGI BADAN SERTA PENAMPILAN YANG MERAIK SANGAT MENENTUKAN DITERIMA ATAU TIDAKNYA KAMU 😂

Dan Faktanya Tubuh Yang KURANG Ideal Bukan hanya karena faktor keturunan, tapi lebih karena asupan nutrisi yang kurang dan Pola hidup yang tidak sehat. SO, yuk segera wujudkan impianmu memiliki tubub yang ideal dengan herbal terbaik dari TIENS .

Mau Solusi??
✔ KITA MENYEDIAKAN JUGA SUPLEMEN KESEHATAN DAN KEINDAHAN TUBUH;
✅ PENINGGI BADAN CEPAT
✅ SUPLEMEN LANGSING AMPUH
✅ SUPLEMEN PENGGEMUK
✅ SUPLEMEN PEMUTIH WAJAH DAN BADAN
✅ SUPLEMEN MASALAH JERAWATAN ATAU WAJAH BERMINYAK
✅ MENGENCANGKAN DAN MEMPERINDAH PAYUDARA ⭕⭕
✅ Dll..!! CHAT AJA DI SINI! Konsultasi.
Chatt:

IdLine : sehatalami8
WhatsApp : +62 852 1495 7724

Alasan memilih produk kita
✔️-BPOM
✔️-Penghargaan internasional
✔️-Aman karna herbal
✔️-Tidak ketergantungan
✔️-HALAL MUI Indonesia dan Ulama MALAYSIA

Yuk order mumpung lagi DISKON
➡ BEBAS ONGKOS KIRIM
SE INDONESI💯 🌎 Pengiriman Internasional  Konsultasi Gratis !! 😊 .

#fashionvalet #intrendmalaysia #fesyenmalaysia #bazaarpaknildress #malaysiafashion #ootdmalaysia #longshirtmalaysia #bajumurahmalaysia #igshopmalaysia #sapotlokal #perlaking #perlakingmalaysia #perlakingmurah #perlakingoffer #perlakingjb #perlakinghebat #perlakingrajamutiara #perlakingori #jeragat #jerawat #kulitcantik #parutjerawat #jeragathilang #kasut #kasutmalaysia #kasutmurah #kasutcantik #kasutbaby
FEEDBACK JAMU HARUMNITA
🔥🔥🔥
.
.
📲0178852236
.
#gentelharumnita #femininewash #missv #ctdk #bazarpaknil #noradanish #makjunwanita #jamucoklat #jamubidan #jamumoden #igshop #lentikdara #tipskurus #senggugut #jamumakdara #keputihan #wanita #bizzyboddy #hamil #jerawat #jeragat #kulitcantik #jamumutyara #fitness #zumba #tipskurus #gentelharumnita #montok #pucukharumnita #jamuketat
🔜Mau nambah tinggi tubuh 5-10 cm atau 7-15 cm ataupun 12-18 bahkan sampai 20 cm hanya dalam waktu singkat,, disini tempatnya.. Makasih Buat YG SUDAH ORDER 😍 di tempat kami.. SADARKAH KAMU JIKA INGIN MELAMAR KERJA DI PERUSAHAAN ATAU INGIN JADI POLISI, TENTARA TINGGI BADAN SERTA PENAMPILAN YANG MERAIK SANGAT MENENTUKAN DITERIMA ATAU TIDAKNYA KAMU 😂

Dan Faktanya Tubuh Yang KURANG Ideal Bukan hanya karena faktor keturunan, tapi lebih karena asupan nutrisi yang kurang dan Pola hidup yang tidak sehat. SO, yuk segera wujudkan impianmu memiliki tubub yang ideal dengan herbal terbaik dari TIENS .

Mau Solusi??
✔ KITA MENYEDIAKAN JUGA SUPLEMEN KESEHATAN DAN KEINDAHAN TUBUH;
✅ PENINGGI BADAN CEPAT
✅ SUPLEMEN LANGSING AMPUH
✅ SUPLEMEN PENGGEMUK
✅ SUPLEMEN PEMUTIH WAJAH DAN BADAN
✅ SUPLEMEN MASALAH JERAWATAN ATAU WAJAH BERMINYAK
✅ MENGENCANGKAN DAN MEMPERINDAH PAYUDARA ⭕⭕
✅ Dll..!! CHAT AJA DI SINI! Konsultasi.
Chatt:

IdLine : sehatalami8
WhatsApp : +62 852 1495 7724

Alasan memilih produk kita
✔️-BPOM
✔️-Penghargaan internasional
✔️-Aman karna herbal
✔️-Tidak ketergantungan
✔️-HALAL MUI Indonesia dan Ulama MALAYSIA

Yuk order mumpung lagi DISKON
➡ BEBAS ONGKOS KIRIM
SE INDONESI💯 🌎 Pengiriman Internasional  Konsultasi Gratis !! 😊 .

#fashionvalet #intrendmalaysia #fesyenmalaysia #bazaarpaknildress #malaysiafashion #ootdmalaysia #longshirtmalaysia #bajumurahmalaysia #igshopmalaysia #sapotlokal #perlaking #perlakingmalaysia #perlakingmurah #perlakingoffer #perlakingjb #perlakinghebat #perlakingrajamutiara #perlakingori #jeragat #jerawat #kulitcantik #parutjerawat #jeragathilang #kasut #kasutmalaysia #kasutmurah #kasutcantik #kasutbaby
Lulur collagen merupakan lulur tradisional dengan kandungan whitening ekstrak dan bahan-bahan alami yang berkhasiat membuat kulit tampak cerah dan halus. Kandungan didalam lulur membantu membersihkan dan menghilangkan kulit kusam secara menyeluruh. Hasil akhir setelah pemakaian membuat kulit terasa ringan dan segar. Cocok untuk semua jenis kulit dan dapat digunakan sebelum mandi. #lulurbadan #lulurrempah #lulurpemutihbadan #lulurracik #luluralami #kulitputih #kulitcantik #kulitglowing #pemutihbadan #pemutihwajah #pemutihgigi #pemutihketiak #creamleher #suntikputih #suntikkromosom #suntikpemutih #lotionpemutih #lotiondosistinggi #lotionpemutihkulit #bodywhiteningcollagen #lotioncollagen
Lulur collagen merupakan lulur tradisional dengan kandungan whitening ekstrak dan bahan-bahan alami yang berkhasiat membuat kulit tampak cerah dan halus. Kandungan didalam lulur membantu membersihkan dan menghilangkan kulit kusam secara menyeluruh. Hasil akhir setelah pemakaian membuat kulit terasa ringan dan segar. Cocok untuk semua jenis kulit dan dapat digunakan sebelum mandi. #lulurbadan #lulurrempah #lulurpemutihbadan #lulurracik #luluralami #kulitputih #kulitcantik #kulitglowing #pemutihbadan #pemutihwajah #pemutihgigi #pemutihketiak #creamleher #suntikputih #suntikkromosom #suntikpemutih #lotionpemutih #lotiondosistinggi #lotionpemutihkulit #bodywhiteningcollagen #lotioncollagen
Lulur collagen merupakan lulur tradisional dengan kandungan whitening ekstrak dan bahan-bahan alami yang berkhasiat membuat kulit tampak cerah dan halus. Kandungan didalam lulur membantu membersihkan dan menghilangkan kulit kusam secara menyeluruh. Hasil akhir setelah pemakaian membuat kulit terasa ringan dan segar. Cocok untuk semua jenis kulit dan dapat digunakan sebelum mandi. #lulurbadan #lulurrempah #lulurpemutihbadan #lulurracik #luluralami #kulitputih #kulitcantik #kulitglowing #pemutihbadan #pemutihwajah #pemutihgigi #pemutihketiak #creamleher #suntikputih #suntikkromosom #suntikpemutih #lotionpemutih #lotiondosistinggi #lotionpemutihkulit #bodywhiteningcollagen #lotioncollagen
Lulur collagen merupakan lulur tradisional dengan kandungan whitening ekstrak dan bahan-bahan alami yang berkhasiat membuat kulit tampak cerah dan halus. Kandungan didalam lulur membantu membersihkan dan menghilangkan kulit kusam secara menyeluruh. Hasil akhir setelah pemakaian membuat kulit terasa ringan dan segar. Cocok untuk semua jenis kulit dan dapat digunakan sebelum mandi. #lulurbadan #lulurrempah #lulurpemutihbadan #lulurracik #luluralami #kulitputih #kulitcantik #kulitglowing #pemutihbadan #pemutihwajah #pemutihgigi #pemutihketiak #creamleher #suntikputih #suntikkromosom #suntikpemutih #lotionpemutih #lotiondosistinggi #lotionpemutihkulit #bodywhiteningcollagen #lotioncollagen
Lulur collagen merupakan lulur tradisional dengan kandungan whitening ekstrak dan bahan-bahan alami yang berkhasiat membuat kulit tampak cerah dan halus. Kandungan didalam lulur membantu membersihkan dan menghilangkan kulit kusam secara menyeluruh. Hasil akhir setelah pemakaian membuat kulit terasa ringan dan segar. Cocok untuk semua jenis kulit dan dapat digunakan sebelum mandi. #lulurbadan #lulurrempah #lulurpemutihbadan #lulurracik #luluralami #kulitputih #kulitcantik #kulitglowing #pemutihbadan #pemutihwajah #pemutihgigi #pemutihketiak #creamleher #suntikputih #suntikkromosom #suntikpemutih #lotionpemutih #lotiondosistinggi #lotionpemutihkulit #bodywhiteningcollagen #lotioncollagen
FEEDBACK JAMU HARUMNITA
🔥🔥🔥
.
.
📲0178852236
.
#gentelharumnita #femininewash #missv #diet #detox #gym #makjunwanita #jamucoklat #jamubidan #jamumoden #igshop #lentikdara #tipskurus #senggugut #jamumakdara #keputihan #wanita #bizzyboddy #hamil #jerawat #jeragat #kulitcantik #jamumutyara #fitness #zumba #tipskurus #gentelharumnita #montok #pucukharumnita #jamuketat
Harumnita membantu untuk :
.
- megempiskan perut
- membantu mengatasi masalah keputihan - mengetatkan lagi otot - otot bahagian sulit wanita
- mengubati masalah sakit pinggang
- menganjalkan payudara & punggung
- menghilangkan senggugut & melancarkan haid
- menghilangkan bau badan - awet muda
- memberi lebih tenaga
.
.
JAMU HARUMNITA
🔥🔥🔥
.
.
📲0178852236
.
#gentelharumnita #femininewash #missv #diet #detox #jrm #jamu #makjunwanita #jamucoklat #jamubidan #jamumoden #igshop #lentikdara #tipskurus #senggugut #jamumakdara #keputihan #wanita #bizzyboddy #hamil #jerawat #jeragat #kulitcantik #jamumutyara #fitness #zumba #tipskurus #gentelharumnita #montok #pucukharumnita #jamuketat
Harumnita membantu untuk :
.
- megempiskan perut
- membantu mengatasi masalah keputihan - mengetatkan lagi otot - otot bahagian sulit wanita
- mengubati masalah sakit pinggang
- menganjalkan payudara & punggung
- menghilangkan senggugut & melancarkan haid
- menghilangkan bau badan - awet muda
- memberi lebih tenaga
.
.
JAMU HARUMNITA
🔥🔥🔥
.
.
📲0178852236
.
#gentelharumnita #femininewash #missv #diet #detox #gym #makjunwanita #jamucoklat #jamubidan #jamumoden #igshop #lentikdara #tipskurus #senggugut #jamumakdara #keputihan #wanita #bizzyboddy #hamil #jerawat #jeragat #kulitcantik #jamumutyara #fitness #zumba #tipskurus #gentelharumnita #montok #pucukharumnita #jamuketat
Kalo muka tengah breakout, nak sihatkan balik skin, tetiba miss J datang melambak, nak jaga skin elok2, this is the food yang korang kene avoid to eat, like SERIOUSLY! ☝️
.
Kene lah pantang sikit. Jangan harap kan skincare 100% ye. Sebab skincare hanya boost up normal process untuk skin kita. Yang penting dalaman tu kene jaga skali tau.
.
Bila toxins pon melambak dalam badan tak keluar, lagi lah senang Miss J beranak pinak dengan meriahnya. .
.
Amalkan pemakanan sihat ataupon eat clean. Air kosong wajib minom ikot body weight kita (minimum 2-3L). .
.
Last but not least, regular workout and hygiene (sarung bantal, cadar, towel, kuku etc) pon jangan dilupakan. Sangat2 mainkan peranan penting tau.
.
Nak jaga kulit ni banyak kaedahnya. Kene rajin dan tak give up sebab korang pakai skin sehingga ke akhir hayat korang tau, INGAT tu?
.
Perlukan consultation / skin analysis? Wassap saja saya 🤗
.
♥️, Fatin
Your Beauty Consultant
📲 0173595691 @ click link at profile ☝️
Harumnita membantu untuk :
.
- megempiskan perut
- membantu mengatasi masalah keputihan - mengetatkan lagi otot - otot bahagian sulit wanita
- mengubati masalah sakit pinggang
- menganjalkan payudara & punggung
- menghilangkan senggugut & melancarkan haid
- menghilangkan bau badan - awet muda
- memberi lebih tenaga
.
.
JAMU HARUMNITA
🔥🔥🔥
.
.
📲0178852236
.
#gentelharumnita #femininewash #missv #diet #detox #gym #makjunwanita #jamucoklat #jamubidan #jamumoden #igshop #lentikdara #tipskurus #senggugut #jamumakdara #keputihan #wanita #bizzyboddy #hamil #jerawat #jeragat #kulitcantik #jamumutyara #fitness #zumba #tipskurus #gentelharumnita #montok #pucukharumnita #jamuketat
[ Derita Masalah Hormon kucar kacir? ]

Bila life style tak teratur , masa makan , masa tidur , masa rehat berterabur.. stress dengan routine seharian boleh menyebabkan hormon dlm badan perempuan bercelaru..so muka kan mula jadi kusam, berat badan mula bertambah tak boleh kawal.. Krim WD boleh bantu ladies untuk atasi masalah hormon tak stabil.
Berminat whatapp Lyzs 0133434965

#ukhti#kulitcantik#kulitbreakout#kulitbersih#wdta#rezeki#makeuplovers
🔜Mau nambah tinggi tubuh 5-10 cm atau 7-15 cm ataupun 12-18 bahkan sampai 20 cm hanya dalam waktu singkat,, disini tempatnya.. Makasih Buat YG SUDAH ORDER 😍 di tempat kami.. SADARKAH KAMU JIKA INGIN MELAMAR KERJA DI PERUSAHAAN ATAU INGIN JADI POLISI, TENTARA TINGGI BADAN SERTA PENAMPILAN YANG MERAIK SANGAT MENENTUKAN DITERIMA ATAU TIDAKNYA KAMU 😂

Dan Faktanya Tubuh Yang KURANG Ideal Bukan hanya karena faktor keturunan, tapi lebih karena asupan nutrisi yang kurang dan Pola hidup yang tidak sehat. SO, yuk segera wujudkan impianmu memiliki tubub yang ideal dengan herbal terbaik dari TIENS .

Mau Solusi??
✔ KITA MENYEDIAKAN JUGA SUPLEMEN KESEHATAN DAN KEINDAHAN TUBUH;
✅ PENINGGI BADAN CEPAT
✅ SUPLEMEN LANGSING AMPUH
✅ SUPLEMEN PENGGEMUK
✅ SUPLEMEN PEMUTIH WAJAH DAN BADAN
✅ SUPLEMEN MASALAH JERAWATAN ATAU WAJAH BERMINYAK
✅ MENGENCANGKAN DAN MEMPERINDAH PAYUDARA ⭕⭕
✅ Dll..!! CHAT AJA DI SINI! Konsultasi.
Chatt:

IdLine : sehatalami8
WhatsApp : +62 852 1495 7724

Alasan memilih produk kita
✔️-BPOM
✔️-Penghargaan internasional
✔️-Aman karna herbal
✔️-Tidak ketergantungan
✔️-HALAL MUI Indonesia dan Ulama MALAYSIA

Yuk order mumpung lagi DISKON
➡ BEBAS ONGKOS KIRIM
SE INDONESI💯 🌎 Pengiriman Internasional  Konsultasi Gratis !! 😊 .

#fashionvalet #intrendmalaysia #fesyenmalaysia #bazaarpaknildress #malaysiafashion #ootdmalaysia #longshirtmalaysia #bajumurahmalaysia #igshopmalaysia #sapotlokal #perlaking #perlakingmalaysia #perlakingmurah #perlakingoffer #perlakingjb #perlakinghebat #perlakingrajamutiara #perlakingori #jeragat #jerawat #kulitcantik #parutjerawat #jeragathilang #kasut #kasutmalaysia #kasutmurah #kasutcantik #kasutbaby
🔜Mau nambah tinggi tubuh 5-10 cm atau 7-15 cm ataupun 12-18 bahkan sampai 20 cm hanya dalam waktu singkat,, disini tempatnya.. Makasih Buat YG SUDAH ORDER 😍 di tempat kami.. SADARKAH KAMU JIKA INGIN MELAMAR KERJA DI PERUSAHAAN ATAU INGIN JADI POLISI, TENTARA TINGGI BADAN SERTA PENAMPILAN YANG MERAIK SANGAT MENENTUKAN DITERIMA ATAU TIDAKNYA KAMU 😂

Dan Faktanya Tubuh Yang KURANG Ideal Bukan hanya karena faktor keturunan, tapi lebih karena asupan nutrisi yang kurang dan Pola hidup yang tidak sehat. SO, yuk segera wujudkan impianmu memiliki tubub yang ideal dengan herbal terbaik dari TIENS .

Mau Solusi??
✔ KITA MENYEDIAKAN JUGA SUPLEMEN KESEHATAN DAN KEINDAHAN TUBUH;
✅ PENINGGI BADAN CEPAT
✅ SUPLEMEN LANGSING AMPUH
✅ SUPLEMEN PENGGEMUK
✅ SUPLEMEN PEMUTIH WAJAH DAN BADAN
✅ SUPLEMEN MASALAH JERAWATAN ATAU WAJAH BERMINYAK
✅ MENGENCANGKAN DAN MEMPERINDAH PAYUDARA ⭕⭕
✅ Dll..!! CHAT AJA DI SINI! Konsultasi.
Chatt:

IdLine : sehatalami8
WhatsApp : +62 852 1495 7724

Alasan memilih produk kita
✔️-BPOM
✔️-Penghargaan internasional
✔️-Aman karna herbal
✔️-Tidak ketergantungan
✔️-HALAL MUI Indonesia dan Ulama MALAYSIA

Yuk order mumpung lagi DISKON
➡ BEBAS ONGKOS KIRIM
SE INDONESI💯 🌎 Pengiriman Internasional  Konsultasi Gratis !! 😊 .

#fashionvalet #intrendmalaysia #fesyenmalaysia #bazaarpaknildress #malaysiafashion #ootdmalaysia #longshirtmalaysia #bajumurahmalaysia #igshopmalaysia #sapotlokal #perlaking #perlakingmalaysia #perlakingmurah #perlakingoffer #perlakingjb #perlakinghebat #perlakingrajamutiara #perlakingori #jeragat #jerawat #kulitcantik #parutjerawat #jeragathilang #kasut #kasutmalaysia #kasutmurah #kasutcantik #kasutbaby
Glowing Whitening Skincare

#skincareroutine
#whiteningskin
#pearlserum
#picoftheday
#kulitputih
#putihmuka
#kulitsehat
#kulitcantik
#pigment
#picofthenight
#kulitkering
#singapore
#malaysiaskincare
[SWIPE LEFT] To see the video of Vitamin C Activating Squares!
.
.
✍️ Inovasi baru yg PERTAMA dalam BEAUTY INDUSTRY yang dapat mengekalkan freshness/keaslian vitamin C.
.
.
Pssst 📢 ‼️BEST BULAN INI FREE 12PCS ACTIVATING C SQUARES WORH RM99 (Pure Vitamin C to boost your serum) DENGAN SETIAP PEMBELIAN #SERUMC OR #LUMIVIE SERUM ‼️.
.
.
.
.
.
| All Mary Kay products are backed by 90 DAYS SATISFACTION GUARANTEE ❤️👍.
| Semua rangkaian produk Mary Kay mempunyai JAMINAN KEPUASAN 90 HARI ❤️👍.
.

Tika | 📲 0193337929
Skincare & Makeup Expert of Mary Kay, Malaysia.
.
.
#marykay #maryk #marykaymalaysia #marykaykapar #marykayshahalam #marykayproduct #marykaycosmetic #cosmetic #rayyanhaya #wadiadra #dermatologist #bellaamara #amyrarosli #minaz #stailista #fazura #kulitcantik #kulitbersih #kulitsihat #kenarajin #like4like #emmamaembong  #TikaRaziMK #SkincareClass #MaryKayTop5GlobalSkincare #MaryKayTop5GlobalSkincareBrand