#iloveyoustupid

Tajuk : Panalti Cinta Abang Bola
Penulis : Nurfaza Alisya
Harga : RM26.00 
ISBN : 978-967-2116-17-2
Sinopsis
Setelah Lukman memutuskan pertunangan, Mawar sudah tidak mempercayai mana-mana lelaki dalam hidupnya. Kesakitan itu benar-benar mengajar Mawar untuk lebih berhati-hati dengan mana-mana lelaki.
“Saya tak suka berkawan dengan awak sebab awak bajet awak ni bagus sangat.”- Mawar Zahra
“Kalau saya tak bagus, macam mana saya boleh jadi kapten bola untuk curi hati Cikgu Mawar?”- Syed Aariz
Sebaik dia reda dengan perpisahan, muncul Syed Aariz mula mahu mendekatinya. Sakit hati Mawar dengan sikap Syed Aariz yang suka mengganggu hidupnya. Sampaikan dengan ahli keluarga Mawar pun, Syed Aariz sanggup berjumpa untuk meminta izin hendak berkawan dengan Mawar.
Mentang-mentang lelaki itu pemain bola sepak negara terkenal, ingat senang hendak pikat hati dia? Abang bola ke, abang polis ke, malas Mawar hendak layan. Boleh jalan! Jangan ingat hati Mawar mudah cair kali ini!
“Saya nak bercinta dengan isteri saya selepas berkahwin. Lagi sweet.” Syed Aariz
“Okey, balik nanti awak bincang dengan abah!”- Mawar Zahra
Sikap tidak putus asa dan kesungguhan Syed Aariz akhirnya membuka ruang hati Mawar untuk menerima abang bola itu. Di awal perkahwinan mereka, Mawar diganggu dengan gangguan yang menakutkannya. Malah, dia telah beberapa kali cuba dicederakan oleh seseorang.
Namun, yang pasti selepas kahwin Mawar sudah sayang gila dekat Syed Aariz. Abang bola hanya untuk Cikgu Mawar! #penalticintaabangbola
#jangantakbalascintaku
#lelakikirimantuhan 🎥🎥😍😍 #Soon #adaptation #novel #dramamalay #mirafilzah #remyishak #lelakikirimantuhan #bts #onset #behindthescenes #kankukejarcintakamu  #novellelakikirimantuhan #umienadzimah #jutawanbuku #jualnovel
#Janganbencicintaku
#Bahagiabukanbidaan 
#Rahsiahati
#Diapengantinku
#13jama380
#Lelakikirimantuhan 
#Iloveyoustupid
#Notabuatcempaka #cintatiadaganti  #pujaanhatikanda
#Kauselaluada 
#dheos #cikisteridanenciksuami
Tajuk : Panalti Cinta Abang Bola
Penulis : Nurfaza Alisya
Harga : RM26.00
ISBN : 978-967-2116-17-2
Sinopsis
Setelah Lukman memutuskan pertunangan, Mawar sudah tidak mempercayai mana-mana lelaki dalam hidupnya. Kesakitan itu benar-benar mengajar Mawar untuk lebih berhati-hati dengan mana-mana lelaki.
“Saya tak suka berkawan dengan awak sebab awak bajet awak ni bagus sangat.”- Mawar Zahra
“Kalau saya tak bagus, macam mana saya boleh jadi kapten bola untuk curi hati Cikgu Mawar?”- Syed Aariz
Sebaik dia reda dengan perpisahan, muncul Syed Aariz mula mahu mendekatinya. Sakit hati Mawar dengan sikap Syed Aariz yang suka mengganggu hidupnya. Sampaikan dengan ahli keluarga Mawar pun, Syed Aariz sanggup berjumpa untuk meminta izin hendak berkawan dengan Mawar.
Mentang-mentang lelaki itu pemain bola sepak negara terkenal, ingat senang hendak pikat hati dia? Abang bola ke, abang polis ke, malas Mawar hendak layan. Boleh jalan! Jangan ingat hati Mawar mudah cair kali ini!
“Saya nak bercinta dengan isteri saya selepas berkahwin. Lagi sweet.” Syed Aariz
“Okey, balik nanti awak bincang dengan abah!”- Mawar Zahra
Sikap tidak putus asa dan kesungguhan Syed Aariz akhirnya membuka ruang hati Mawar untuk menerima abang bola itu. Di awal perkahwinan mereka, Mawar diganggu dengan gangguan yang menakutkannya. Malah, dia telah beberapa kali cuba dicederakan oleh seseorang.
Namun, yang pasti selepas kahwin Mawar sudah sayang gila dekat Syed Aariz. Abang bola hanya untuk Cikgu Mawar! #penalticintaabangbola
#jangantakbalascintaku
#lelakikirimantuhan 🎥🎥😍😍 #Soon #adaptation #novel #dramamalay #mirafilzah #remyishak #lelakikirimantuhan #bts #onset #behindthescenes #kankukejarcintakamu #novellelakikirimantuhan #umienadzimah #jutawanbuku #jualnovel
#Janganbencicintaku
#Bahagiabukanbidaan
#Rahsiahati
#Diapengantinku
#13jama380
#Lelakikirimantuhan
#Iloveyoustupid
#Notabuatcempaka #cintatiadaganti #pujaanhatikanda
#Kauselaluada
#dheos #cikisteridanenciksuami
Tajuk : Klik! Pengantin Musim Salju
Penulis : Suri Ryana
Harga : RM28.00
ISBN : 978-967-0448-64-0
Mukasurat : 750
Berat :

Sinopsis
Demi kesihatan neneknya, Adam Putra mengajak Kay, gadis brutal yang langsung tak feminin untuk berlakon sebagai pengantin olok-oloknya kerana tunangnya (Karlisha Zandra) membatalkan perkahwinan mereka pada saat akhir. Kay yang tidak mahu disatukan dengan Irham, mamat sewel yang menyakitkan hatinya itu bersetuju berlakon sebagai pengantin olok-olok Adam Putra dan mengikut lelaki itu ke Jepun untuk bertemu dengan nenek Adam Putra.

Musim dingin dan salju tebal di Jepun menjadi saksi cinta mereka bersemi. Dalam mengharungi hari-hari sebagai pasangan pengantin olok-olok, mereka terjebak dalam gelora cinta yang hangat membara hingga akhirnya mereka betul-betul jadi pengantin.

Asyiknya mereka menyulam cinta setelah berkahwin di bumi Jepun sehinggakan mereka tidak menyangka ada badai yang sedang menanti setelah mereka pulang ke Malaysia. Cinta mereka diuji dengan kehadiran Hud Mikael, sepupu Adam Putra yang pernah sukakan Kay dan juga bekas tunang Adam Putra iaitu Karlisha Zandra.

Berjayakah pengantin musim salju ini mempertahankan cinta suci mereka?#Split
#NovelSplit#keranadiamanusiabiasa #Pujaanhatikanda 
#Rahsiahati
#Diapengantinku
#13jama380
#Mimpiyangsempurna 
#SelamatmalamTanSri
#Lelakikirimantuhan 
#Iloveyoustupid#cikisteridanenciksuami #isteriuntukdisewa #Lelakikirimantuhan #cikreenencikngokngek #tvseriessplit #splittvseries #Bahagiabukanbidaan #Rahsiahati #13jama380 #dheos #pencuricintakelassatu #sarakirana #seriburindu #keranadiamanusiabiasa #Rahsiahati #IsteriUntukDisewa #Notabuatcempaka #Isteridalamsangkar #isteribukanuntukdisewa #pujaanhatikanda
Tajuk : Klik! Pengantin Musim Salju
Penulis : Suri Ryana
Harga : RM28.00
ISBN : 978-967-0448-64-0
Mukasurat : 750
Berat :

Sinopsis
Demi kesihatan neneknya, Adam Putra mengajak Kay, gadis brutal yang langsung tak feminin untuk berlakon sebagai pengantin olok-oloknya kerana tunangnya (Karlisha Zandra) membatalkan perkahwinan mereka pada saat akhir. Kay yang tidak mahu disatukan dengan Irham, mamat sewel yang menyakitkan hatinya itu bersetuju berlakon sebagai pengantin olok-olok Adam Putra dan mengikut lelaki itu ke Jepun untuk bertemu dengan nenek Adam Putra.

Musim dingin dan salju tebal di Jepun menjadi saksi cinta mereka bersemi. Dalam mengharungi hari-hari sebagai pasangan pengantin olok-olok, mereka terjebak dalam gelora cinta yang hangat membara hingga akhirnya mereka betul-betul jadi pengantin.

Asyiknya mereka menyulam cinta setelah berkahwin di bumi Jepun sehinggakan mereka tidak menyangka ada badai yang sedang menanti setelah mereka pulang ke Malaysia. Cinta mereka diuji dengan kehadiran Hud Mikael, sepupu Adam Putra yang pernah sukakan Kay dan juga bekas tunang Adam Putra iaitu Karlisha Zandra.

Berjayakah pengantin musim salju ini mempertahankan cinta suci mereka?#Split
#NovelSplit#keranadiamanusiabiasa #Pujaanhatikanda
#Rahsiahati
#Diapengantinku
#13jama380
#Mimpiyangsempurna
#SelamatmalamTanSri
#Lelakikirimantuhan
#Iloveyoustupid#cikisteridanenciksuami #isteriuntukdisewa #Lelakikirimantuhan #cikreenencikngokngek #tvseriessplit #splittvseries #Bahagiabukanbidaan #Rahsiahati #13jama380 #dheos #pencuricintakelassatu #sarakirana #seriburindu #keranadiamanusiabiasa #Rahsiahati #IsteriUntukDisewa #Notabuatcempaka #Isteridalamsangkar #isteribukanuntukdisewa #pujaanhatikanda
Tajuk : Cik Yah Dan Encik Lias
Penulis : Airisz
Harga : RM23.00
ISBN : 978-967-469-129-5
Sinopsis
AKU? Nama aku Siti Roskiah. Jarang orang panggil Ros. Siti lagi la. Jadi, orang panggil aku Yah. Aku seorang pengusaha ikan pekasam secara kecil-kecilan. Aku ada seorang kekasih. Nama kekasih aku Wan Amirul. Aku panggil dia Wan. Aku juga ada seorang sahabat. Nama sahabat aku Azlinda. Aku panggil Lin.
Hari ni aku pergi majlis nikah kawan baik aku tu. Kawan baik aku nikah dengan kekasih aku. Ramai ingat aku tak datang. Ramai juga yang fikir aku akan meraung-raung. Aku pergi pun sebab mahu lihat betapa bahagianya dua orang yang telah menghancur lumatkan hati aku.
Relakslah, beb. Hidup tanpa cabaran memang tak best. Kena juga ada sedih dan sakit hati. Barulah namanya hidup.
Aku kenal dengan seorang pengeluar ikan air tawar yang selalu berurusan dengan aku. Dia yang banyak pujuk aku masa aku putus dengan Wan. Dia cakap nanti aku akan dapat lelaki yang lebih baik daripada Wan.
Dia tu ialah Lias. Lias ni nama penuh dia, Muhammad Firash Ammar bin Abdul Latif. Aku tak tau macam mana boleh panggil Lias. Dia sebaya dengan aku. Tup-tup dia yang hantar rombongan meminang aku. Aku terima ajelah. Tapi…
“Kau tahu kan Lias tu tak ada kerja tetap? Dia tu tak ada masa depan. Dengan lelaki tak guna tu kau nak kahwin?” - Along
“Tak ada lelaki lain ke nak buat suami? Apa Lias yang boleh berikan pada kau? Kerja kampung macam tu tak menjamin masa depan langsung!” - Wan
Tak cukup dengan along yang membantah, Wan pun masih mahu sibuk dengan urusan hidup aku. Ada sebab kenapa aku terima Lias. Dialah lelaki yang menyokong usaha aku selama ini. Mana boleh aku tolak lamaran lelaki macam Lias. Seorang dalam sejuta.#DrAlphaMale  #Rahsiahati
#Diapengantinku  #Notabuatcempaka 
#13jama380 
#disisimuaku #lelakimuyangdulu #UtusanCintaBuatAdam #setelahterlafaznyaakad 
#Iloveyoustupid
#akudiadanpinkypromiseextended #akudiadanpinkypromise 
#dheos #cikisteridanenciksuami #akuyangkautinggalkan #isterikukaliscinta #ceriterahatidia #manuskripcinta #curicuricinta #nur2 #KeranaDiaManusiaBiasa #Utusancintabuatadam #manuskripcinta #sweetdreams #dramasweetdreams #cikyahdanenciklias
Tajuk : Cik Yah Dan Encik Lias
Penulis : Airisz
Harga : RM23.00
ISBN : 978-967-469-129-5
Sinopsis
AKU? Nama aku Siti Roskiah. Jarang orang panggil Ros. Siti lagi la. Jadi, orang panggil aku Yah. Aku seorang pengusaha ikan pekasam secara kecil-kecilan. Aku ada seorang kekasih. Nama kekasih aku Wan Amirul. Aku panggil dia Wan. Aku juga ada seorang sahabat. Nama sahabat aku Azlinda. Aku panggil Lin.
Hari ni aku pergi majlis nikah kawan baik aku tu. Kawan baik aku nikah dengan kekasih aku. Ramai ingat aku tak datang. Ramai juga yang fikir aku akan meraung-raung. Aku pergi pun sebab mahu lihat betapa bahagianya dua orang yang telah menghancur lumatkan hati aku.
Relakslah, beb. Hidup tanpa cabaran memang tak best. Kena juga ada sedih dan sakit hati. Barulah namanya hidup.
Aku kenal dengan seorang pengeluar ikan air tawar yang selalu berurusan dengan aku. Dia yang banyak pujuk aku masa aku putus dengan Wan. Dia cakap nanti aku akan dapat lelaki yang lebih baik daripada Wan.
Dia tu ialah Lias. Lias ni nama penuh dia, Muhammad Firash Ammar bin Abdul Latif. Aku tak tau macam mana boleh panggil Lias. Dia sebaya dengan aku. Tup-tup dia yang hantar rombongan meminang aku. Aku terima ajelah. Tapi…
“Kau tahu kan Lias tu tak ada kerja tetap? Dia tu tak ada masa depan. Dengan lelaki tak guna tu kau nak kahwin?” - Along
“Tak ada lelaki lain ke nak buat suami? Apa Lias yang boleh berikan pada kau? Kerja kampung macam tu tak menjamin masa depan langsung!” - Wan
Tak cukup dengan along yang membantah, Wan pun masih mahu sibuk dengan urusan hidup aku. Ada sebab kenapa aku terima Lias. Dialah lelaki yang menyokong usaha aku selama ini. Mana boleh aku tolak lamaran lelaki macam Lias. Seorang dalam sejuta.#DrAlphaMale #Rahsiahati
#Diapengantinku #Notabuatcempaka
#13jama380
#disisimuaku #lelakimuyangdulu #UtusanCintaBuatAdam #setelahterlafaznyaakad
#Iloveyoustupid
#akudiadanpinkypromiseextended #akudiadanpinkypromise
#dheos #cikisteridanenciksuami #akuyangkautinggalkan #isterikukaliscinta #ceriterahatidia #manuskripcinta #curicuricinta #nur2 #KeranaDiaManusiaBiasa #Utusancintabuatadam #manuskripcinta #sweetdreams #dramasweetdreams #cikyahdanenciklias
Tajuk : Tercipta Untukku 
Penulis : Marissa
Harga : RM25.00
ISBN : 978-967-0890-64-7

Sinopsis
Tiga kali mereka dipertemukan dengan cara yang tidak diduga. Tanpa sedar, ketiga-tiga pertemuan itu rupa-rupanya pembuka jalan untuk mereka saling mengenali. Namun, bukan mudah membina kemesraan.

Adil merasakan seperti ada yang tidak kena dengan Thia. Serupa minah senget pun ada. Pelik sungguh, tapi gadis itulah yang membuatkan dia tersenyum dan teringat selalu. Melalui anak saudaranya, Alif yang merupakan salah seorang anak murid Thia, Adil mendekati Thia. “Tadi Teacher Thia kirim salam kat Unckedil.” “Lah, apa pasal baru sekarang Alif nak cakap?” “Lupa…” “Ngeee, muda-muda dah lupa.” “Tapi kenapa tiba-tiba Teacher Thia kirim salam kat Unckedil?” “Sebab Alif cakap Unckedil kirim salam kat Teacher Thia.” Habis!

Tidak sangka, hubungan antara Adil dan Thia berubah sama sekali selepas itu. Namun, ketika bunga-bunga kemesraan sedang berputik, mereka harus terima hakikat ada sesuatu yang menghalang hubungan mereka untuk ke fasa seterusnya.

Tapi orang kata, kalau sudah cinta, peduli apa dengan setiap cabaran yang mendatang.

Berjayakah mereka mengatasi cabaran tersebut? Akan tabahkah Adil dan Thia meneruskan percintaan mereka?

Dan sesungguhnya, benarkah mereka benar-benar sudah tercipta untuk antara satu sama lain? 
Jangan lupa mengikuti kisah cinta antara Adil dan Thia.
#SeribuRindu #Senafasrindu #isteriuntukdisewa #isteridalamsangkar #isteribukanuntukdisewa #Isteriuntukdiiktiraf #cikreenencikngokngek #tvseriessplit #splittvseries #DrAlphaMale #13jama380 #Rahsiahati #KeranaDiaManusiaBiasa #opsssterpikatciksombong #curicuricinta #SelamatmalamTanSri #Pujaanhatikanda #Lelakikirimantuhan #adaptasinovel #Iloveyoustupid #panahancintamragoraphobia #cikisteridanenciksuami #Janganbunuhhatiku #7harimencintaiku2 #JanganMenangisCinta #dheos.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
Tajuk : Tercipta Untukku
Penulis : Marissa
Harga : RM25.00
ISBN : 978-967-0890-64-7

Sinopsis
Tiga kali mereka dipertemukan dengan cara yang tidak diduga. Tanpa sedar, ketiga-tiga pertemuan itu rupa-rupanya pembuka jalan untuk mereka saling mengenali. Namun, bukan mudah membina kemesraan.

Adil merasakan seperti ada yang tidak kena dengan Thia. Serupa minah senget pun ada. Pelik sungguh, tapi gadis itulah yang membuatkan dia tersenyum dan teringat selalu. Melalui anak saudaranya, Alif yang merupakan salah seorang anak murid Thia, Adil mendekati Thia. “Tadi Teacher Thia kirim salam kat Unckedil.” “Lah, apa pasal baru sekarang Alif nak cakap?” “Lupa…” “Ngeee, muda-muda dah lupa.” “Tapi kenapa tiba-tiba Teacher Thia kirim salam kat Unckedil?” “Sebab Alif cakap Unckedil kirim salam kat Teacher Thia.” Habis!

Tidak sangka, hubungan antara Adil dan Thia berubah sama sekali selepas itu. Namun, ketika bunga-bunga kemesraan sedang berputik, mereka harus terima hakikat ada sesuatu yang menghalang hubungan mereka untuk ke fasa seterusnya.

Tapi orang kata, kalau sudah cinta, peduli apa dengan setiap cabaran yang mendatang.

Berjayakah mereka mengatasi cabaran tersebut? Akan tabahkah Adil dan Thia meneruskan percintaan mereka?

Dan sesungguhnya, benarkah mereka benar-benar sudah tercipta untuk antara satu sama lain?
Jangan lupa mengikuti kisah cinta antara Adil dan Thia.
#SeribuRindu #Senafasrindu #isteriuntukdisewa #isteridalamsangkar #isteribukanuntukdisewa #Isteriuntukdiiktiraf #cikreenencikngokngek #tvseriessplit #splittvseries #DrAlphaMale #13jama380 #Rahsiahati #KeranaDiaManusiaBiasa #opsssterpikatciksombong #curicuricinta #SelamatmalamTanSri #Pujaanhatikanda #Lelakikirimantuhan #adaptasinovel #Iloveyoustupid #panahancintamragoraphobia #cikisteridanenciksuami #Janganbunuhhatiku #7harimencintaiku2 #JanganMenangisCinta #dheos.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
I love you, and that’s the beginning and end of everything.
.
.
.
.
.
#lovesaveslives #loveiseverywhere #lovequotes #canimbenim
#soullove #lovelovelove
#lovers #ilikeyou #ihaveacrushonyou #iloveyoustupid
I love you, and that’s the beginning and end of everything.
.
.
.
.
.
#lovesaveslives #loveiseverywhere #lovequotes #canimbenim
#soullove #lovelovelove
#lovers #ilikeyou #ihaveacrushonyou #iloveyoustupid
Tajuk : #TerciptaUntukku 
Penulis : #Marissa
Harga : RM25.00
ISBN : 978-967-0890-64-7

Sinopsis
Tiga kali mereka dipertemukan dengan cara yang tidak diduga. Tanpa sedar, ketiga-tiga pertemuan itu rupa-rupanya pembuka jalan untuk mereka saling mengenali. Namun, bukan mudah membina kemesraan.

Adil merasakan seperti ada yang tidak kena dengan Thia. Serupa minah senget pun ada. Pelik sungguh, tapi gadis itulah yang membuatkan dia tersenyum dan teringat selalu. Melalui anak saudaranya, Alif yang merupakan salah seorang anak murid Thia, Adil mendekati Thia. “Tadi Teacher Thia kirim salam kat Unckedil.” “Lah, apa pasal baru sekarang Alif nak cakap?” “Lupa…” “Ngeee, muda-muda dah lupa.” “Tapi kenapa tiba-tiba Teacher Thia kirim salam kat Unckedil?” “Sebab Alif cakap Unckedil kirim salam kat Teacher Thia.” Habis!

Tidak sangka, hubungan antara Adil dan Thia berubah sama sekali selepas itu. Namun, ketika bunga-bunga kemesraan sedang berputik, mereka harus terima hakikat ada sesuatu yang menghalang hubungan mereka untuk ke fasa seterusnya.

Tapi orang kata, kalau sudah cinta, peduli apa dengan setiap cabaran yang mendatang.

Berjayakah mereka mengatasi cabaran tersebut? Akan tabahkah Adil dan Thia meneruskan percintaan mereka?

Dan sesungguhnya, benarkah mereka benar-benar sudah tercipta untuk antara satu sama lain? 
Jangan lupa mengikuti kisah cinta antara Adil dan Thia.
#SeribuRindu #Senafasrindu #isteriuntukdisewa #isteridalamsangkar #isteribukanuntukdisewa #Isteriuntukdiiktiraf #cikreenencikngokngek #tvseriessplit #splittvseries #DrAlphaMale #13jama380 #Rahsiahati #KeranaDiaManusiaBiasa #opsssterpikatciksombong #curicuricinta #SelamatmalamTanSri #Pujaanhatikanda #Lelakikirimantuhan #adaptasinovel #Iloveyoustupid #panahancintamragoraphobia #cikisteridanenciksuami #Janganbunuhhatiku #7harimencintaiku2 #JanganMenangisCinta #dheos.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
Tajuk : #TerciptaUntukku
Penulis : #Marissa
Harga : RM25.00
ISBN : 978-967-0890-64-7

Sinopsis
Tiga kali mereka dipertemukan dengan cara yang tidak diduga. Tanpa sedar, ketiga-tiga pertemuan itu rupa-rupanya pembuka jalan untuk mereka saling mengenali. Namun, bukan mudah membina kemesraan.

Adil merasakan seperti ada yang tidak kena dengan Thia. Serupa minah senget pun ada. Pelik sungguh, tapi gadis itulah yang membuatkan dia tersenyum dan teringat selalu. Melalui anak saudaranya, Alif yang merupakan salah seorang anak murid Thia, Adil mendekati Thia. “Tadi Teacher Thia kirim salam kat Unckedil.” “Lah, apa pasal baru sekarang Alif nak cakap?” “Lupa…” “Ngeee, muda-muda dah lupa.” “Tapi kenapa tiba-tiba Teacher Thia kirim salam kat Unckedil?” “Sebab Alif cakap Unckedil kirim salam kat Teacher Thia.” Habis!

Tidak sangka, hubungan antara Adil dan Thia berubah sama sekali selepas itu. Namun, ketika bunga-bunga kemesraan sedang berputik, mereka harus terima hakikat ada sesuatu yang menghalang hubungan mereka untuk ke fasa seterusnya.

Tapi orang kata, kalau sudah cinta, peduli apa dengan setiap cabaran yang mendatang.

Berjayakah mereka mengatasi cabaran tersebut? Akan tabahkah Adil dan Thia meneruskan percintaan mereka?

Dan sesungguhnya, benarkah mereka benar-benar sudah tercipta untuk antara satu sama lain?
Jangan lupa mengikuti kisah cinta antara Adil dan Thia.
#SeribuRindu #Senafasrindu #isteriuntukdisewa #isteridalamsangkar #isteribukanuntukdisewa #Isteriuntukdiiktiraf #cikreenencikngokngek #tvseriessplit #splittvseries #DrAlphaMale #13jama380 #Rahsiahati #KeranaDiaManusiaBiasa #opsssterpikatciksombong #curicuricinta #SelamatmalamTanSri #Pujaanhatikanda #Lelakikirimantuhan #adaptasinovel #Iloveyoustupid #panahancintamragoraphobia #cikisteridanenciksuami #Janganbunuhhatiku #7harimencintaiku2 #JanganMenangisCinta #dheos.
berminat? .
dm saya , whatapps / telegram @ 011 1027 3696
.
Tajuk : Ingatkan Dia Tentang Setia
Penulis : Emy Roberto
Harga : RM24.00
ISBN : 978-967-0718-53-8
Mukasurat :
Berat :

Sinopsis
Mereka berkahwin atas dasar cinta, tapi kenapa makin lama bagai ada yang tak kena pada rumah tangga mereka?

Andi yang sentiasa sibuk, tanpa sedar telah mengabaikan perasaan Elly sebagai isteri. Andi yang masih dengan dunia sosialnya, tanpa sedar melukakan hati seorang isteri.

Dan apabila dia tersedar, tempatnya bagai sudah diambil alih oleh adik sendiri. “Bro, aku nampak Elly dengan Karl, berdua di shopping complex.”
Bila dia mahu mengubah keadaan, Elly bagai sudah tawar hati. Isteri bagai mahu menjauhkan diri. "Saya pergi untuk empat hari. Selepas tu pergi Kuching tiga hari. So....."
"Cancel the trip. Or otherwise I will personally call your so-called big boss.” Ayat Elly dipintas Andi. Langkahnya diatur ke arah si isteri.
"Saya pergi tak lama. Setakat ke KK bukannya jauh pun. It's not like I’m going to Paris and having fun in Wonderland."
"Elly." Andi kawal nada suara.

Tiga tahun perkahwinan mereka, tak pernah sekalipun dia meninggikan suara pada sang isteri. Tapi sikap Elly kali ini betul-betul menguji kesabaran. "You're not going to KK. Full stop. Susah sangat, saya akan telefon bos awak." Apa akan jadi bila Elly berkeras mahu menamatkan perkahwinan mereka? Dan paling sadis, pilihan Elly ialah Karl, adik Andi sendiri. “I will let you go dear darling...” Itu janji Andi.

Apakah keputusan Andi itu akan membahagiakan semua orang? Kenapa Elly rasa persetujuan Andi itu sangat menyakitkan sedangkan dia yang mahukan semua itu? ‘Sesungguhnya, yang membunuh bahagia itu ialah prasangka dan curiga.’#Split
#NovelSplit#keranadiamanusiabiasa #Pujaanhatikanda 
#Rahsiahati
#Diapengantinku
#13jama380
#Mimpiyangsempurna 
#SelamatmalamTanSri
#Lelakikirimantuhan 
#Iloveyoustupid#cikisteridanenciksuami #isteriuntukdisewa #Lelakikirimantuhan #cikreenencikngokngek #tvseriessplit #splittvseries #Bahagiabukanbidaan #Rahsiahati #13jama380 #dheos #pencuricintakelassatu #sarakirana #seriburindu #keranadiamanusiabiasa #Rahsiahati #IsteriUntukDisewa #Notabuatcempaka #Isteridalamsangkar #isteribukanuntukdisewa.
.
Tajuk : Ingatkan Dia Tentang Setia
Penulis : Emy Roberto
Harga : RM24.00
ISBN : 978-967-0718-53-8
Mukasurat :
Berat :

Sinopsis
Mereka berkahwin atas dasar cinta, tapi kenapa makin lama bagai ada yang tak kena pada rumah tangga mereka?

Andi yang sentiasa sibuk, tanpa sedar telah mengabaikan perasaan Elly sebagai isteri. Andi yang masih dengan dunia sosialnya, tanpa sedar melukakan hati seorang isteri.

Dan apabila dia tersedar, tempatnya bagai sudah diambil alih oleh adik sendiri. “Bro, aku nampak Elly dengan Karl, berdua di shopping complex.”
Bila dia mahu mengubah keadaan, Elly bagai sudah tawar hati. Isteri bagai mahu menjauhkan diri. "Saya pergi untuk empat hari. Selepas tu pergi Kuching tiga hari. So....."
"Cancel the trip. Or otherwise I will personally call your so-called big boss.” Ayat Elly dipintas Andi. Langkahnya diatur ke arah si isteri.
"Saya pergi tak lama. Setakat ke KK bukannya jauh pun. It's not like I’m going to Paris and having fun in Wonderland."
"Elly." Andi kawal nada suara.

Tiga tahun perkahwinan mereka, tak pernah sekalipun dia meninggikan suara pada sang isteri. Tapi sikap Elly kali ini betul-betul menguji kesabaran. "You're not going to KK. Full stop. Susah sangat, saya akan telefon bos awak." Apa akan jadi bila Elly berkeras mahu menamatkan perkahwinan mereka? Dan paling sadis, pilihan Elly ialah Karl, adik Andi sendiri. “I will let you go dear darling...” Itu janji Andi.

Apakah keputusan Andi itu akan membahagiakan semua orang? Kenapa Elly rasa persetujuan Andi itu sangat menyakitkan sedangkan dia yang mahukan semua itu? ‘Sesungguhnya, yang membunuh bahagia itu ialah prasangka dan curiga.’#Split
#NovelSplit#keranadiamanusiabiasa #Pujaanhatikanda
#Rahsiahati
#Diapengantinku
#13jama380
#Mimpiyangsempurna
#SelamatmalamTanSri
#Lelakikirimantuhan
#Iloveyoustupid#cikisteridanenciksuami #isteriuntukdisewa #Lelakikirimantuhan #cikreenencikngokngek #tvseriessplit #splittvseries #Bahagiabukanbidaan #Rahsiahati #13jama380 #dheos #pencuricintakelassatu #sarakirana #seriburindu #keranadiamanusiabiasa #Rahsiahati #IsteriUntukDisewa #Notabuatcempaka #Isteridalamsangkar #isteribukanuntukdisewa.
.
Tajuk : #TidakPernahSesal
Penulis : #UmieNadzimah
Harga : RM26.00
ISBN : 978-967-0890-99-9 
Mukasurat :
Berat :

Sinopsis
Syed Azeem lelaki yang dilukai pada hari perkahwinan. Lalu berhijrah membawa diriuntuk mengubat hati. Bertahun berlalu, tiba-tiba terserempak bekas tunang, rindu bercambah kembali. Sayang sekali gadis itu bukan Sharifah Zalia. Gadis unik itu Lia Hana namanya. Mereka seiras! Mengenali Lia Hana, baru dia tahu yang watak mereka berbeza, bagai langit dengan bumi. Syed Azeem jatuh cinta sekali lagi. Kali ini sungguh-sungguh cinta! Dan sayangnya berbalas! Namun, impian untuk membina mahligai bahagia tidak mendapat restu dari emak Lia Hana dan walid Syed Azeem. “Hanya Naim yang boleh jaga dan lindungi Lia, emak tak percaya orang lain!” Tegas kata emak Lia Hana. Tetapi bukankah Abang Naim abang Lia Hana? Pening dengan sikap emak! Apakah rahsia yang emak pendamkan?

Tujuan mereka suci. Ingin cepat menghalalkan hubungan, mengelakkan dosa serta perlakuan maksiat, bukan sekadar cinta budak-budak hingusan, namun restu orang tua tidak boleh diabaikan. “Nikah dengan saya? Dalam masa terdekat? ” - Syed Azeem. “Sini (London)? Jalan kita tak mudah selepas itu, Azeem...” - Lia Hana “Katakan ‘yes’. Kita perlu harungi berjuta-juta langkah di hadapan. Saya hanya nak Hana buat satu langkah saja, yang lain saya akan selesaikan…” Adakah rancangan mereka untuk nikah jauh itu berjaya? Sedangkan kedua-duanya adalah anak yang baik dan sangat taat kepada orang tua masing-masing. Dalam masa yang sama, Sharifah Zalia muncul kembali untuk menagih kasih. 
Bagaimanakah kesudahannya ‘cinta banyak laut Syed Azeem terhadap Lia Hana?’ Ikuti kisah mereka dalam TIDAK PERNAH SESAL...#LelakiKirimanTuhan & #cikreendanencikngokngek
#Rahsiahati
#Diapengantinku
#13jama380
#Lelakikirimantuhan 
#Iloveyoustupid
#Notabuatcempaka  #cintatiadaganti  #pujaanhatikanda
#Kauselaluada 
#dheos #cikisteridanenciksuami #cikreendanencikngokngek#SelamatmalamTanSri #seriburindu 
#Kauselaluada 
#cintahatibatu 
#Onedayyoullbemine 
#Objection
#JanganMenangisCinta
#DrAlphaMale#kankukejarcintakamu  #lelakikirimantuhan #jutawanbuku #Bahagiabukanbidaan #Rahsiahat.
Tajuk : #TidakPernahSesal
Penulis : #UmieNadzimah
Harga : RM26.00
ISBN : 978-967-0890-99-9
Mukasurat :
Berat :

Sinopsis
Syed Azeem lelaki yang dilukai pada hari perkahwinan. Lalu berhijrah membawa diriuntuk mengubat hati. Bertahun berlalu, tiba-tiba terserempak bekas tunang, rindu bercambah kembali. Sayang sekali gadis itu bukan Sharifah Zalia. Gadis unik itu Lia Hana namanya. Mereka seiras! Mengenali Lia Hana, baru dia tahu yang watak mereka berbeza, bagai langit dengan bumi. Syed Azeem jatuh cinta sekali lagi. Kali ini sungguh-sungguh cinta! Dan sayangnya berbalas! Namun, impian untuk membina mahligai bahagia tidak mendapat restu dari emak Lia Hana dan walid Syed Azeem. “Hanya Naim yang boleh jaga dan lindungi Lia, emak tak percaya orang lain!” Tegas kata emak Lia Hana. Tetapi bukankah Abang Naim abang Lia Hana? Pening dengan sikap emak! Apakah rahsia yang emak pendamkan?

Tujuan mereka suci. Ingin cepat menghalalkan hubungan, mengelakkan dosa serta perlakuan maksiat, bukan sekadar cinta budak-budak hingusan, namun restu orang tua tidak boleh diabaikan. “Nikah dengan saya? Dalam masa terdekat? ” - Syed Azeem. “Sini (London)? Jalan kita tak mudah selepas itu, Azeem...” - Lia Hana “Katakan ‘yes’. Kita perlu harungi berjuta-juta langkah di hadapan. Saya hanya nak Hana buat satu langkah saja, yang lain saya akan selesaikan…” Adakah rancangan mereka untuk nikah jauh itu berjaya? Sedangkan kedua-duanya adalah anak yang baik dan sangat taat kepada orang tua masing-masing. Dalam masa yang sama, Sharifah Zalia muncul kembali untuk menagih kasih.
Bagaimanakah kesudahannya ‘cinta banyak laut Syed Azeem terhadap Lia Hana?’ Ikuti kisah mereka dalam TIDAK PERNAH SESAL...#LelakiKirimanTuhan & #cikreendanencikngokngek
#Rahsiahati
#Diapengantinku
#13jama380
#Lelakikirimantuhan
#Iloveyoustupid
#Notabuatcempaka #cintatiadaganti #pujaanhatikanda
#Kauselaluada
#dheos #cikisteridanenciksuami #cikreendanencikngokngek#SelamatmalamTanSri #seriburindu
#Kauselaluada
#cintahatibatu
#Onedayyoullbemine
#Objection
#JanganMenangisCinta
#DrAlphaMale#kankukejarcintakamu #lelakikirimantuhan #jutawanbuku #Bahagiabukanbidaan #Rahsiahat.